Thailandstips önskas!

malllle

Trådstartare
Jag och min sambo ska åka till Thailand i vinter och jag vill gärna ha lite tips av er på var vi bara måste åka!
Har ni några smultronställen i Thailand?

Vi har båda varit där flera gånger och tänkte denna gång försöka besöka ställen som ingen av oss sett. Tanken är att vi ska resa runt i 3 veckor, kanske en vecka i norra delen och sedan ta flyg neråt. De ställen vi inte vill besöka denna gång är (hela) Phuket och området kring Ao Nang i Krabi. Vill gärna ha tips på vackra stränder, boenden med härligt läge eller annat som kan locka :) Vi har tänkt max 600 kr per natt för boende, men kan göra undantag..!

Liknande trådar

Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 576
Senast: lingonben
·
Fritid Vi tänker oss kanske till Åland i slutet av augusti :). Ingen av oss har varit där, så vi tar tacksamt emot alla tips! Vad gör man, vad...
Svar
0
· Visningar
233
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 214
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 020
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar