Tender

Trådstartare
vad ska man köpa för textillim när man ska sätta fast små diamanter (strass/stenar) på polyester?
Diamanterna jag köpt skulle man stryka på med bomullsvärme.. men misstänker att tyget inte kommer bli så fint då..

de måste sitta fast bra för de kommer utstå ganska hård påfrestning...
 
Sv: textillim

Varför inte superlim? Sånt här som har ungefär samma konsistens som vatten.

Egentligen så blir det ju så att om man har det på tyg så stelnar det och sen kan man ju bryta sönder det, men om du penslar det på strassen och trycker dit så kan jag inte se hur man kommer kunna ha sönder tyget under.
 
Sv: textillim

Jag tror att helt vanligt Textillim är det bästa. Det är lite segt när det torkat och håller bra. Jag har strasstenar på en jeansjacka. De limmades på i slutet av 1980-talet, med textillim, å de sitter kvar allihopa.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
896
Senast: ameo
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 959
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp