Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det bara jag och mina ögon eller är texten ute på forumen mindre än tidigare?? I trådarna ser den normal ut, men på forumen ser den ut att ha krympt en storlek Det är inte mina inställningar, jag har kollat.
mina forumlänkar är skillnad p om jag besökt dem eller inte, men texten är annorlunda för mig också
ser större ut i den bruna raden över resp. inlägg, men mindre i övrigt... ändras inte om man väljer större under inställningar heller.. antar att Gunnar har ändrat om, jag ser ju helt okej, men för dom som ser dåligt kanske det inte är så populärt?
Ja texten i menyn är ju pytteliten, och på forumet är det mindre också.
Jag kan inte kolla på buke utan linser längre, så då kan jag inte läsa på kvällen då .
Det var inte så fint med den gröna bakgrunden ser jag nu när jag svarar på inlägget, det blandas ihop för mycket.
Det var bättre förr!
Tänk att alltid, när man gör en ändring i layout och/eller färger så är det alltid massor med folk som säger att det var bättre förr. Troligen samma som sa det förra gången när det ändrades till det som det var förr.
Ganska kul att ändra bara för att få dessa reaktioner, nu skall jag äta lite och sedan ändra lite mer
Hundavel & Ras
Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
Ekonomi & Juridik Jag tycker inte att det spelar nån roll om det är företag eller privat. Bara för att man inte vill köpa tillbaka hästen måste det inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.