Texten krympt på forumen?

Prosit

Trådstartare
Är det bara jag och mina ögon eller är texten ute på forumen mindre än tidigare?? I trådarna ser den normal ut, men på forumen ser den ut att ha krympt en storlek:crazy: Det är inte mina inställningar, jag har kollat.

Sv: Texten krympt på forumen?

Jag såg det med :crazy: ! Uppdaterade inläggen och fick se en mindre text.

Undrar varför :confused: ??

Använda forumlänkar är inte heller markerade som de brukar vara och jag tycker bakgrunden blivit ljusare och texten som sagt mindre och glesare :confused:

Ur min synpunkt, så är det inte en förbättring i alla fall...

Senast ändrad:

mina forumlänkar är skillnad p om jag besökt dem eller inte, men texten är annorlunda för mig också :)

ser större ut i den bruna raden över resp. inlägg, men mindre i övrigt... ändras inte om man väljer större under inställningar heller.. antar att Gunnar har ändrat om, jag ser ju helt okej, men för dom som ser dåligt kanske det inte är så populärt?

Med glasögon (som jag alltid har) så ser jag hur bra som helst, men jag tycker i alla fall inte att det är en förbättring, snarare tvärtom :crazy:

Vem fan har pillat i koden? Texten på indexsidorna är ju oläslig. NÄ, SKÄRPNING!!!!!

Jag tror Gunnar håller på att leka lite med sidorna :rofl:

Just nu är det någon hemsk grön färg på allt här :rofl:

Ja texten i menyn är ju pytteliten, och på forumet är det mindre också.
Jag kan inte kolla på buke utan linser längre, så då kan jag inte läsa på kvällen då :cry: .

Det var inte så fint med den gröna bakgrunden ser jag nu när jag svarar på inlägget, det blandas ihop för mycket.
Det var bättre förr! :D

Edit:Nu blev det väldigt grönt här...

grönt och gult, och nyss var det riktig bukegrönt i bakgrunden men nu är det mer pistage/pastellaktigt...

känns som en uppdatering på gång, ja :)

Nämen, inte är det väl grönt? Jag tycker det ser blått ut!

färgblind Trissa

Färgerna är helt ok nu, men textstorleken på forumen är mindre bra tycker jag.

Det kommer mera... ;)

Tänk att alltid, när man gör en ändring i layout och/eller färger så är det alltid massor med folk som säger att det var bättre förr. Troligen samma som sa det förra gången :) när det ändrades till det som det var förr.
Ganska kul att ändra bara för att få dessa reaktioner, nu skall jag äta lite och sedan ändra lite mer ;)

Tror också att Gunnar mixtrar här idag, till det bättre i mina ögon, med glasögonen på.

Jag tycker att dte blev skitbra :D Kan tänka mig att några får problem med den lite mindre texten.

Skönt att forumlänkarna har samma färg, måste alltid klicka på allihop annars så dom har samma färg :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Hundavel & Ras Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 477
Senast: lilstar
·
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama