Texten har krympt?

athena_arabians

Trådstartare
@Gunnar: Jag upplever att texten i den svarta remsan överst har krympt något fruktansvärt, det började ganska sent igår eftermiddag. Jag använder laptop och kan knappt se texten om jag sitter på mitt vanliga avstånd från skärmen, jag måste nästan trycka dit näsan för att se. Det är så illa att jag kollade om jag gjort något med zoomen i webbläsaren. Ska den verkligen vara så liten?

Den är 1px mindre. Jag gjorde om hela den menyn i går, men minskningen av textstorleken är kanske det som syns mest. Jag tyckte inte skillnaden var så stor.
Men olika syn och möjligen olika webbläsare/operativsystem kanske kan göra att det blir för litet.
Tack för att du hörde av dig om detta.

Den är 1px mindre. Jag gjorde om hela den menyn i går, men minskningen av textstorleken är kanske det som syns mest. Jag tyckte inte skillnaden var så stor.
Men olika syn och möjligen olika webbläsare/operativsystem kanske kan göra att det blir för litet.
Tack för att du hörde av dig om detta.

Det blev väldigt jobbigt att se texten och då har jag ändå väl inpassade glasögon.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 034
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 593
Senast: pews1972
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
88 750
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar