Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tesorero

Hon heter Crush och är helsyster med honom. Finns bilder på henne på www.pwahlracing.se om du vill titta :). Dessutom finns en annan släkting till honom i stallet som heter Ilenna, hennes mamma (Tess) är Tesoreros halvsyster.

Man brukar säga inom galoppen att det betyder otur om man byter namn på en häst, men i Tesoreros fall var det verkligen inte så. Han hette Factory på auktionen ( liknelse till mammans namn Factually) och när Pegasus köpte honom bytte de till Tesorero som skulle betyda bankman på spanska. "Typiskt" sa min mamma, nu kommer inte han bli något... men han lyckades springa in nästan 3 miljoner:p

Sv: Tesorero

Hej, fio.
Bilderne serut att komma från ridklubben; men det första kortet, där han hopper första gången.... det liknar Olssons paddock ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 049
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 914
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka