Termometer visar HH.H grader

kolblakkur

Trådstartare
Är det någon mer som har en sån här termometer och vet varför den visar HH.H grader utomhus? Har precis köpt och satt den på plats.
 

Bifogade filer

  • BC1BDCC1-3E85-4877-8FBF-A5D4F8C42521.jpeg
    BC1BDCC1-3E85-4877-8FBF-A5D4F8C42521.jpeg
    129,8 KB · Visningar: 17
Är det någon mer som har en sån här termometer och vet varför den visar HH.H grader utomhus? Har precis köpt och satt den på plats.
Om man googlar får man många svar som verkar mena att det kan bero på dåligt/dåliga batteri/-er. Kanske testa med nytt/nya? (om du inte redan har gjort det förstås :) )
 

Liknande trådar

Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
3 946
Senast: Badtz Maru
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 865
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
896
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 957
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp