Teoiprovet idag då

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
då gäller de, idag har jag teoriprovet för licensen (kör)...är så nervös..så alla, var snälla och hål tummarna för mig klockan 19,00 i kväll för då gäller de...då får jag veta om jag läst på ordentligt :angel:

:bow:

Sv: Teoiprovet idag då

Håller alla tummar jag har:) Lycka till:idea:

Sv: Teoiprovet idag då

AnnaJue skrev:
Hur har det gått? *nyifken*

jag klarade mig:banana: hade två ynka slarvfel :mad: den ena var : Efter målgång, Hur långt måste man köra innan man sakta får börja ta upp hästen?
Jag ringade först in 150m men sen ändrade jag mig :mad: skulle aldrig gjort de..Den andra jag hade fel på var om vilka som kunde tvingas att göra om utbildningen efter att de fått licens.
alternativen var
A) alla
B) endast B-licens
C) alla utom A

JAg visste att de var alla utom A men sen tänkte jag, alla kan ju göra uppenbara fel och missköta sig , även om man gått på wången :angel: så jag tog A)

Men men, jag fick ju 43/45 så jag är nöjd, lite sur bara..men jag klarade mig ju :) så vi ses på banorna framöver..när dressen och hälsoundersökiningen e fixad;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 286
Senast: kamomillo
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 980
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 677
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 657
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar