Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be en vän klä dig som hen skulle sett ut när hen gick på fest.Jag ska gå på 40 års fest, hatar att klä ut mig, är faktiskt inte så förtjust i fester heller. Men jag vill gärna träffa min vän. Vad är egentligen meningen att man ska ha på sig? Tyvärr är inte min budget så stor, eller min bekvämlighetszon.
Om jag behöver ha på mig något jag absolut inte vill ha på mig kan jag lika gärna stanna hemma.Du ska ha på dig något som du absolut inte vill ha på dig. Det vet ju bara du vad det kan vara.
Tack, har vidarebefordrat till en vän.Be en vän klä dig som hen skulle sett ut när hen gick på fest.
Jag tycker att båda förslagen här var lite roligaDå kanske det räcker att bara komma som du är pga låg sannolikhet att se dig på temafest med maskerad någonsin igen?
Det går ju att göra ”snällt” och välja något, typ håruppsättning med blommor om du aldrig fixar håret eller gullig klänning om du är hårdrockare/lånad bandhoodie för ett band du inte gillar.
Du kan ju använda dina egna kläder, men matcha på ett sätt du inte skulle matcha dem i normala fall, om du vill komma enkelt och billigt undan.Jag ska gå på 40 års fest, hatar att klä ut mig, är faktiskt inte så förtjust i fester heller. Men jag vill gärna träffa min vän. Vad är egentligen meningen att man ska ha på sig? Tyvärr är inte min budget så stor, eller min bekvämlighetszon.
Jag ska gå på 40 års fest, hatar att klä ut mig, är faktiskt inte så förtjust i fester heller. Men jag vill gärna träffa min vän. Vad är egentligen meningen att man ska ha på sig? Tyvärr är inte min budget så stor, eller min bekvämlighetszon.
Du kan ju ta på dig dina mysigaste mjukiskläder o tofflor eller trädgårdsjeans med förkläde eller målaroverall. Dvs de kommer inte se dig klädd så igen på en fest. Men är kläder du är bekväm i.Jag ska gå på 40 års fest, hatar att klä ut mig, är faktiskt inte så förtjust i fester heller. Men jag vill gärna träffa min vän. Vad är egentligen meningen att man ska ha på sig? Tyvärr är inte min budget så stor, eller min bekvämlighetszon.