Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gudars, skulle aldrig få för mig att ringa någon okänd utomlands. Men här gick det fram ett flertal signaler så jag misstänker att de ville att man skulle hinna svara, men att de ringt flera samtidigt och lägger på den som inte hinner svara.För några år sedan var det hög avgift om man ringde tillbaka på numret, har för mig det var nummer från Nigeria då. De ringde bara en signal så man inte hann svara och hoppades att man skulle ringa tillbaka. Kanske något liknande nu? Jag skulle bara blocka numret.
Ja jag blir fullkomligt terroriserad från dessa nummer periodvis. De kan ringa varje dag ibland. Olika nummer varje gång dessutom så går inte att blocka.Jag har någon som ringer mig 1-2 gånger i veckan från Storbritannien...
Precis så brukar det vara. Fullkomligt bombarderad med samtal hela dygnet från olika nummer så det hjälper inte ens att blockera skiten.Ja jag blir fullkomligt terroriserad från dessa nummer periodvis. De kan ringa varje dag ibland. Olika nummer varje gång dessutom så går inte att blocka.
Jag med, på jobbtelefonen. Mycket myskoJag har någon som ringer mig 1-2 gånger i veckan från Storbritannien...
Kan nog tänka mig att den sistnämnda lösningen är svår om en kan tänkas få samtal från exempelvis vården eller jobb man sökt.Ringde innan mycket från utlandet till mig från både Asien, Afrika och Europa, ibland över 10 samtal om dagen och västra var ett tag för några år sedan när dom kunde ringa 10 gånger på mindre än 10 min. Slutade med att jag spärrade utlandssamtal.
För nu snart lite mer än ett halvår sedan började det ringa engelsktalande från svenska mobilnummer och går i vågor med sitt terror så nu har jag ställt in så bara nummer jag valt går fram med signal.
Samma här, också från Storbritannien på jobbtelefonen.Jag med, på jobbtelefonen. Mycket mysko
Ja, en får göra det som passar en själv bäst i den situationen man är i.Kan nog tänka mig att den sistnämnda lösningen är svår om en kan tänkas få samtal från exempelvis vården eller jobb man sökt.
Jag med. Det tar aldrig slut liksomJag har någon som ringer mig 1-2 gånger i veckan från Storbritannien...
Samma här. SJUKT trött på det!Ja jag blir fullkomligt terroriserad från dessa nummer periodvis. De kan ringa varje dag ibland. Olika nummer varje gång dessutom så går inte att blocka.