Så här 300 sidor efter..... Men något jag kom på nu när jag läste om mina hörapparater igen.
Det diskuterades tidigare om mobiltelefon och fattig som köpte en iphone. Som hörapparatägare med en samsungtelefon som inte längre uppdaterar är det bara en tidsfråga innan min bluetoothkoppling till telefonen inte längre kommer att fungera. Med billiga telefoner, framför allt då android, är det inte alls säkert att det finns bra lösningar för just hörapparatskoppling. Jag använder ibland just hörapparaterna kopplade till telefon när jag pratar i telefonen, eftersom det är jobbigt utan, men det finns de som inte kan prata i telefon alls utan att koppla ihop och i dag verkar det inte finnas något annat sätt än via bluetooth. Så för att kunna prata i telefon behöver många hörapparatsanvändare ha en hyfsat ordentlig telefon som uppdateras som den ska. iphone verkar bäst på den punkten tydligen.
Även om tanken på att köpa en telefon för 770 kr har funnits där för mig många gånger, så tror jag att jag låter bli det, jag tror inte att den fungerar ihop med mina hörapparater, speciellt inte i längden.