Telefonhjälp igen

strawberrysylt

Trådstartare
Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :)
Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal och så ber den mig logga in på mailen. Men jag anger lösen och det funkar ändå inte... har tvåstegsverifiering, men kommer inte till nåt sånt steg...

Hjälp?! :)
 
Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :)
Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal och så ber den mig logga in på mailen. Men jag anger lösen och det funkar ändå inte... har tvåstegsverifiering, men kommer inte till nåt sånt steg...

Hjälp?! :)

1. Har du startat om mobilen?
2. Har du provat att logga ut ur mailen på mobilen? Sedan in igen?
3. Har du provat att avinstallera mailappen och sedan lägga in det igen?
4. Går det att byta/tillfälligt stänga av tvåstegsverifiering för att Prova maila från mobilen, och sedan slå på den igen?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
397
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 849
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 147
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp