Tävlingstråden 2011

Sv: Tävlingstråden 2011

Lycka till!

Har startlistorna kommit ännu?
Har varit så himla segt med folk till vårens tävlingar tycker jag:crazy:
Men tänkte komma och kolla om det är lite mer folk än på idjas.

Startlistorna har kommit, men jag hittar dom inte på hemsidan,jag fick dom på mejlen.

Tyvärr brukar det vara dålig med folk på de här småtävlingarna och tänker man som du att man bara åker och tittar om det är mycket folk, då finns det ingen publik tillslut, för ingen åker ;) hehe

Nej det är klart det är så! Men samtidigt tycker jag inte det är värt det att bara titta på ett fåtal, om man nu egentligen har annat man behöver göra också...

Synd med 1dagars tävlingar tycker jag! Det tror jag gör mycket att det inte kommer så många.

Men vi får se, är vädret kanon och jag är ledig så kommer jag nog och kikar på er :D

Äsch, chefen frågade precis om jag kunde jobba lördag, så då sket det sig!

Men du får lycka till! Hoppas som sagt banan är bra och det blir fint väder!

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 534
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Islandshäst Heej ska bränna ner några cd: skivor som jag kan träna till och även ha med på tävling, men då vill jag ha så många tips på låtar som...
Svar
0
· Visningar
949
Senast: JennyK94
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 894
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar