Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har startlistorna kommit ännu?
Har varit så himla segt med folk till vårens tävlingar tycker jag
Men tänkte komma och kolla om det är lite mer folk än på idjas.
Startlistorna har kommit, men jag hittar dom inte på hemsidan,jag fick dom på mejlen.
Tyvärr brukar det vara dålig med folk på de här småtävlingarna och tänker man som du att man bara åker och tittar om det är mycket folk, då finns det ingen publik tillslut, för ingen åker hehe
Nej det är klart det är så! Men samtidigt tycker jag inte det är värt det att bara titta på ett fåtal, om man nu egentligen har annat man behöver göra också...
Synd med 1dagars tävlingar tycker jag! Det tror jag gör mycket att det inte kommer så många.
Men vi får se, är vädret kanon och jag är ledig så kommer jag nog och kikar på er
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.