Tävlingstråd 2013

alazzi

Trådstartare
Ok, vilka färger blir det i år? Jag tror att det blir mycket petrol i år och även svart/vitt. Tycker att trenden lutar ditåt. Lila är fortfarande populärt också.

Sen ska man givetvis välja färger som man trivs i och inte stirra på vilka färger som är mest populära för dagen.

Jag kommer att ha svart/vitt (silver) och svart/ljuslila i år.

Sv: Tävlingstråd 2013

Har modet med fransar kommit till Sverige ännu? Inget för min del, men på en yngre person kan det kanske bli läckert?

Urk för fransar & jag hoppas det inte kommer hit, tycker det blir lite för mycket indian, men men.
Turkost är ju hot i år & det är ju tråkigt då jag red med det förra året & tänker ha det i år oxå, har inhandlat lite nytt från ebay.
Annars är det brunt / jordfärger som fortfarande gäller.

Bläk hoppas verkligen inte det kommer så mycket fransar hit! Tycker det är våldsamt fult på allt annat än chaps :eek:

Själv blir det nog att köra med fuschia eller svart filt iår. Har en turkos också men tycker hästen blir så pojkig i det.. Om det skulle råka sig så jag har råd att köpa en riktig showskjorta så blir det nog något i svart med ev nått rosa på. Men det lär säkert inte hända :cry:

Det är ju upp till oss som köper grejerna att bestämma mode. Vill ingen köpa frans blir det ingen frans. Våga vägra frans! :D

Jag kommer köra på svart tråk-skjorta, lila filt från Hööks (lite uppsnyggad med rhinestones från eBay :p) svart hatt eller hjälm och mina vanliga tråkbruna sadel och träns. Kör mitt eget race oberoende av mode.

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 996
Senast: Habina
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 861
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 498
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 156
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve