Tävlingstråd 2013

alazzi

Trådstartare
Ok, vilka färger blir det i år? Jag tror att det blir mycket petrol i år och även svart/vitt. Tycker att trenden lutar ditåt. Lila är fortfarande populärt också.

Sen ska man givetvis välja färger som man trivs i och inte stirra på vilka färger som är mest populära för dagen.

Jag kommer att ha svart/vitt (silver) och svart/ljuslila i år.

Sv: Tävlingstråd 2013

Har modet med fransar kommit till Sverige ännu? Inget för min del, men på en yngre person kan det kanske bli läckert?

Urk för fransar & jag hoppas det inte kommer hit, tycker det blir lite för mycket indian, men men.
Turkost är ju hot i år & det är ju tråkigt då jag red med det förra året & tänker ha det i år oxå, har inhandlat lite nytt från ebay.
Annars är det brunt / jordfärger som fortfarande gäller.

Bläk hoppas verkligen inte det kommer så mycket fransar hit! Tycker det är våldsamt fult på allt annat än chaps :eek:

Själv blir det nog att köra med fuschia eller svart filt iår. Har en turkos också men tycker hästen blir så pojkig i det.. Om det skulle råka sig så jag har råd att köpa en riktig showskjorta så blir det nog något i svart med ev nått rosa på. Men det lär säkert inte hända :cry:

Det är ju upp till oss som köper grejerna att bestämma mode. Vill ingen köpa frans blir det ingen frans. Våga vägra frans! :D

Jag kommer köra på svart tråk-skjorta, lila filt från Hööks (lite uppsnyggad med rhinestones från eBay :p) svart hatt eller hjälm och mina vanliga tråkbruna sadel och träns. Kör mitt eget race oberoende av mode.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 688
Senast: qitis
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
39 830
Senast: Habina
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
24 181
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka