Tävlingsresultat??

Dingelass

Trådstartare
Vart kan man kolla start/resultat på ponny internationell msv hopp?
Räcker det med att bara ha hästens namn?

Sv: Tävlingsresultat??

På mitt distrikts hemsida går man in på tävlingsterminen och uppe i höger hörn kan man välja tävlingsresultat... Där kan man söka på olika uppgifter bland annat hästens namn... :)

Sv: Tävlingsresultat??

www.ridsport.se gå till tävlign och där finns Resultat.
Du söker på hästens licensnr, om du inte vet det skriver du in hästens namn och det kommer en lista på alla hästar med det namnet, välj häst och du får upp resultat. Sedan kan du även kolla gamla resultat lättast genom att googla tycker jag.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 563
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 130
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar