tävlingsresultat?

Men jag fattar inte vart USA kommer in i bilden?
Nej, USA är ute ur bilden (även för mig). Jag trodde ju innan att detta (L3 (USA) / 3'7'' (UK) (1.10m sj.),)innebar att hästen gått t.ex. 1,10 här, hamnat i UK och gått 3'7 och sen avslutat i USA med L3, eller tvärtom. Visste ju inte att det "blev" så med automatik i engelskspråkig version på horsetelex. Vad jag menade i nästa inlägg var att även om hästen kunde gått i USA L3 var det ju knappast troligt att den vänt tillbaka till Europa och knappast troligt en sån häst går från USA och hit. Däremot skrev jag (som en upplysning) att det byts väldigt många namn när de hamnar i USA så hittar man inte på namn kan man leta via hingsten. Hoppas jag var lite tydligare :)

Liknande trådar

Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Jeps
·
  • Låst
Hundavel & Ras Danmark har ställt sig upp för att föda upp Schäfrar som kommer hålla genom lågkonjukturen! Avel över rasgränser för att en Schäfer som...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 516
Senast: Gunnar
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka