Tävlingsresultat hoppning i Norge?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare luminarc
  • Startdatum Startdatum
L

luminarc

Funderar på ett sto till avel som ska ha resultat i hoppning i Norge, hur kan jag verifiera detta? Alltså, har Norge ngn motsvarighet till vår svenska Blup-sida? Hittar inget på Norges ridsportförbund. Hjälp!

Sv: Tävlingsresultat hoppning i Norge?

kontakta ridsportförbundet i Norge, är mitt hetaste tips.

Sv: Tävlingsresultat hoppning i Norge?

Hej
tack för tipset. Har gjort det men får inga svar på mailen så det är så trist att vänta. Tänkte att det säkert finns någon från Norge på detta forum som är mer insatt i hur deras resultatrapportering fungerar/arkiveras.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 511
Senast: ildiko
·
Trädgård & Växter Jag har i två år (!) försökt köpa en viss sorts lite gammaldags frö till ett torktåligt vallgräs som heter Foderlosta (Bromus Inermis)...
2
Svar
34
· Visningar
2 469
Senast: skogaliten
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka