Tävlingslicensen! Hjälp!

Miao

Trådstartare
Behöver hjälp rätt fort! Jag ska tävla den 19 mars, och har ännu inte betalat in min licens (ekonomin har sagt nej i februari :crazy: )

Men jag undrar hur det fungerar om man betalar över Internet. Nu är det mest kvittot jag tänker på, för eftersom det inte är så lång tid tills jag ska tävla, så vet man ju inte om man hinner få licensen i tid.

När man betalar på posten får man ju kvittot att kunna klistra på den tillfälliga licensen. Om jag betalar över internet, räcker det att jag bara tar med en utskrift av betalningen till tävlingsplatsen och visar upp den? Eller går det inte alls att betala över Internet eftersom man ska skicka in namn och adress också på inbetalningskortet??

Hjälp mig Buke! :bump: :D

Sv: Tävlingslicensen! Hjälp!

Förra året betalade jag in via internet dagen innan jag skulle tävla. Kopia på utskriften gäller, men du måste även ha med den gamla licensen, har du ingen gammal licens så tar du med papperslicensen som gäller tillfälligt tills du får din riktiga licens.

Sv: Tävlingslicensen! Hjälp!

Hej! Jag löste min licens via ridsportförbundets hemsida iår... det fungerade jättebra! Har du licens? Det är väldigt lätt att förstå om du knappar dig in på licenser på hemsidan, även om du inte har licens innan... Du får sedan skriva in en mail adress och så får du ett mail från ridsport som gäller (vad jag förstod det som) tilsammans med ett kvitto på betalningen... Jag betalade in via internet, så det är bara att trycka ut den betalningen... Jag fick även min licens ganska så snabbt..
Lycka till på tävlingen! :bump:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 279
Senast: Jeps
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 302
Senast: lundsbo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat