Tävlingsdebuten avklarad!

Sv: Tävlingsdebuten avklarad!

Wiiee, nu har jag nästan bestämt mig för att tävla... oohoo... :bump: Ska göra det till en kul grej, släpa dit lite polare (som inte vet ngt om hästar) som kan heja på och trösta om det går dåligt.

Mamma kanske hänger med på sin häst också, och hon är totalt jinxad, det har hänt grejer varje gång de ska tävla. Vågar hon så vågar jag!

Hjälp.

Weee vad skoj!! Vilken tävling?? Så jag kan komma dit och kolla! Skulle vara så kul att träffa dig och din mamma igen :)

vill också se dig på tävling :bump: vilken tävling hade du tänkt dig?

Det blir stormur vår-lätt isf. Trodde du jag skulle våga visa mig på något annat än en lätt tävling :smirk: ??

Molly ska väl tävla Kurt då? Så ni kommer väl vara där ändå...

Guud så mkt det blev att tänka på nu då... hjälp. Ska stängsla en ovalbana här hemma, på nån äng. Vi var ju tvungna att riva volten, och jag har ingen som helst lust att öva galoppfattningar ute på öppna fälten med den där hästen :crazy:

Jösses.

Haha, nu satt jag och tänkte på ngt annat... Klappa menade jag förstås, inte krama!

Mohaha, varför inte? Men det är iofs bäst att börja på lätt klass ;)

Nej, det blev Vallfari Lätt hon ska tävla... =/ Men vi kommer och kollar iaf! Några i stallet ska säkert vara funktionärer, jag kan iofs också vara det när jag tänker efter...
Men jag ska iaf ta massa bilder på er då! :)

Hjälp, inga bildbevis :eek: ! Haha, nämen vi tänkte faktiskt ta med en vidoekamera, och filma... Allt för att få det till ett extremt träningspass!

Jag och Filippa kommer som hejarklack, eller hur Filippan? :bump:

Ja, det får ni tamej17 göra, behöver allt stöd jag kan få!
Jag kan göra pompoms till er, som ni får vifta med... fast i smyg så inte Kjarni blir rädd!

Ja, absolut!! Och jag ska minsann ta en massa bilder så det så :devil: ;)

Senast ändrad av en moderator:

Hmmm... kortkort... mja... risken är att alla skulle titta på er istället för på mig... och det skulle ju inte gå för sig ;)

Jag upptäckte att jag kan ha kavajen jag hade när jag tävlade sist. :bump: Trodde kanske att jag hade vuxit liitegranna men nähä!
Eller är det fånigt med kavaj på lätt tävling? Tänkte inte köra med vita ridbyxor förrän till finalen, om jag nu mot alla förmodan skulle komma så långt. Fast det är fiiint!

Då kör vi vanliga kläder helt enkelt då!

Kavaj är aldrig fel, domarna tycker alltid att det ser trevligt ut. men jag förstår hur du menar. har alltid känt att det känns fel att klä upp sig ifall man gör bort sig :D Men det kommer du ju inte att göra...och det är väldigt fint med kavaj så kör på den du! :bow:

Klart du ska ha kavaj och vita ridbyxor! Det är ju kul att klä upp sig lite :D Dessutom ser det snyggt och prydligt ut! :)

Ja, kavajen åker på, för den är så fin... men det känns lite pretto att komma uppklädd till tänderna och sen göra dåligt ifrån sig!
Aja.. får se, får prova lite olika outfits härhemma!

sucka: rensa din inkorg så jag kan pma! ;) (om du vill anmäla till lag-SM-uttagning så måste du maila o göra det senast i eftermiddag!!)

assa: äsch då! gör väl inget. dessutom kommer det gå BRA så det så! ;)

Liknande trådar

Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
1 004
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 115
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka