Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!
Jag påpekade detta men arrangören menade att man får se till att alltid ha pengar på sitt ryttarkonto. Det påpekades även i proppen att om pengar ej var inne på kontot då klubben stängde anmälan ströks ekipaget. Min kompis bestämde sig för att anmäla samma dag som anmälningstiden gick ut men struntade i det pga denna formulering i proppen. Hon pallade inte att kludda runt med allt utan åkte till en annan tävlingsplats som har gamla systemet.
Om man ska ha några dagar extra kommer det att medföra att sista anmälningsdag flyttas.
mån sista dag att betala till mitt ryttarkonto
tis 1 bankdag
ons 2 bankdag
tors 3 bankdag
fre 4 bankdag, sista anmälningsdag enl proppen
lör-sön klubben fixar med startlistor och drar pengarna från kontot
mån startlistor ut på nätet
tis
ons
tors
fre
lör tävlingsdag
Jag påpekade detta men arrangören menade att man får se till att alltid ha pengar på sitt ryttarkonto. Det påpekades även i proppen att om pengar ej var inne på kontot då klubben stängde anmälan ströks ekipaget. Min kompis bestämde sig för att anmäla samma dag som anmälningstiden gick ut men struntade i det pga denna formulering i proppen. Hon pallade inte att kludda runt med allt utan åkte till en annan tävlingsplats som har gamla systemet.
Om man ska ha några dagar extra kommer det att medföra att sista anmälningsdag flyttas.
mån sista dag att betala till mitt ryttarkonto
tis 1 bankdag
ons 2 bankdag
tors 3 bankdag
fre 4 bankdag, sista anmälningsdag enl proppen
lör-sön klubben fixar med startlistor och drar pengarna från kontot
mån startlistor ut på nätet
tis
ons
tors
fre
lör tävlingsdag