Inka-90 Trådstartare 5 Nov 2012 #1 Nu vill jag se tävlingsbilder på alla era fina dressyrhästar! Skriv gärna vilken tävling bilden är tagen på
Nu vill jag se tävlingsbilder på alla era fina dressyrhästar! Skriv gärna vilken tävling bilden är tagen på
aprilia 5 Nov 2012 #2 Sv: Tävlingsbilder Dressyr Här kommer mina bidrag, från en LB:3 (räknas framridning?) i augusti. Foto: Linnea Månström
Sv: Tävlingsbilder Dressyr Här kommer mina bidrag, från en LB:3 (räknas framridning?) i augusti. Foto: Linnea Månström
Springsteen 5 Nov 2012 #4 Sv: Tävlingsbilder Dressyr Här är några bilder från hundra år sedan när jag fortfarande tävlade. (Hon bet av en av knapparna precis innan prisutdelningen. )
Sv: Tävlingsbilder Dressyr Här är några bilder från hundra år sedan när jag fortfarande tävlade. (Hon bet av en av knapparna precis innan prisutdelningen. )
D dressyrteamet 5 Nov 2012 #5 Sv: Tävlingsbilder Dressyr Fining! Kommer du tävla henne igen? min skrutt:
Fiorano 5 Nov 2012 #6 Sv: Tävlingsbilder Dressyr *kl* Vi har ju inte hunnit med nån riktig tävling, men väl klubbmästerskapet Senast ändrad: 6 Nov 2012
Sv: Tävlingsbilder Dressyr *kl* Vi har ju inte hunnit med nån riktig tävling, men väl klubbmästerskapet
Springsteen 6 Nov 2012 #7 Sv: Tävlingsbilder Dressyr Nej, tyvärr så är hon svårt sjuk och om hon klarar sig så kommer hon inte att göra mer än att promenadridas.
Sv: Tävlingsbilder Dressyr Nej, tyvärr så är hon svårt sjuk och om hon klarar sig så kommer hon inte att göra mer än att promenadridas.
Charlottee 6 Nov 2012 #8 Sv: Tävlingsbilder Dressyr vad fina ni är!! ser väldigt prydligt ut. Kul att se er in action.
Prinzess 9 Nov 2012 #9 Sv: Tävlingsbilder Dressyr Tar några bilder från när jag och ponnyn tävlade sålänge. Hoppas att vi får några fina bilder i helgen när jag och stora Prinsen gör vår första start Får väll ta med favoriten med, aldrig sett snyggare på framridningen!
Sv: Tävlingsbilder Dressyr Tar några bilder från när jag och ponnyn tävlade sålänge. Hoppas att vi får några fina bilder i helgen när jag och stora Prinsen gör vår första start Får väll ta med favoriten med, aldrig sett snyggare på framridningen!
jacko 10 Nov 2012 #11 Sv: Tävlingsbilder Dressyr Vad härlig din Skrutt ser ut! IW, så trist med fina ponnyn!