Tävlingsåret 2008

Sv: Tävlingsåret 2008

KL

Nu har ju proppen för URF:s tävling i april kommit ut. Någon som tänkt anmäla sig? :D

Jag hade tänkt köra DM i skog i år igen och kanske brkukskörningen vi får se. :banana:

Ja då har DM för Halland i skog varit...

Resultatet.
1. Kjell Carlsson
2. Thomas Johansson
3. Anna Hägg (Jag)
4. Linus Elmelid
5.Tobias Andreasson
6. Thomas Carlsson
7. Kjwll Rickardsson
8. Jessica Bergqvist

Jag hade tänkt vara med! Första tävlingen med hästen, om det nu räknas som en riktig tävling..

Om allt fungerar tänkte jag sedan köra lycksele, surf, villvattnet och bollnäs. Regional efter uppklassning, till surf då och sen får vi se hur det går. Ev msv. Känns som det var väldigt länge sedan jag tävlade själv nu och det ska bli riktigt kul!!

Åh vad spännande! :D Ska Danne tävlas nåt? Jag siktar ungefär på samma tävlingar förutom Bollnäs, blir nog Skellefteå istället. Men då ses vi nog på URF med andra ord! Zorro har haft kolik för några veckor sedan och en hälta innan dess men han ska nog vara i form innan tävlingen. Han har börjat gå så himla bra på sistone.

Vad härligt. Ska bli kul att se er då!

Danne finns tyvärr inte längre.. :cry:

vi ska upp till Svenska åsneföreningens årliga i mitten av augusti (går i år i rådsparken). Ska starta med Nelly och Tamsin enbet i dressyrkörning och "maraton".
men vill hitta någon träningstävling i närheten att åa på också med Nelly.

Nej men usch så hemskt, förlåt det visste jag inte. Får man fråga varför? Men ser fram emot att se din nya pålle!

Han höll inte..

Ja, jag hoppas det är ordning på pållen tills dess!

så här ser det ut för oss i nirsgård :
6 april dm i skogskörning gävleborg
30-1 juni dm i brukskörning/ridning gävleborg
28-29 juni nordanstigs rallyt
2-3 augusti Hippo Jippo rally+stafett mm nirsgård gävleborg
16 augusti SM skogskörning i Rättvik :D

Vart i gävleborg går dessa tävlingar???? ett mirakel att det finns något sådant där jag bor!
hästrallyt skall vi vara med på i år, och sedan ska det vara tävlingar i bollnäs fast jag vet inte i vad, för det stod det inte. jag vill tävla de lättaste klasserna i dressyr å precision. det ända i närheten av gävle som ja hittade var bollnäs. vet ni om det finns nå mer som ligger runt 15 mil max från gävle? hur ser man på tex. kuskringen vad det är för typ av klasser lätt/svår häst/ponny m.m.?

förutom tävlingsdebuterandet tänker jag iaf inleda sommaren med att åka upp till hälsinglands ridled med pållen!

Jaha, vad synd :cry: Beklagar verkligen. Samma här, men det tror jag nog.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 551
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka