Eftersom smittskydd redan stoppat flera tävlingar då det var 500 personer som gräns så är det nog inte så troligt att några tävlingar blir av i den större storleken.
"Små" tävlingar kan knappast betraktas som tävlingar med 500+ i publiken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom smittskydd redan stoppat flera tävlingar då det var 500 personer som gräns så är det nog inte så troligt att några tävlingar blir av i den större storleken.
"Små" tävlingar kan knappast betraktas som tävlingar med 500+ i publiken...
Det gå inte att veta om alla är friska. Även om de mot förmodan testat negativt för Corona så är testet en färskvara.Om alla som är på en tävling är friska så bör smittrisken vara lika med noll.......
Behöver man tävlingar för att hålla sin mentala och fysiska hälsa igång så ska man kanske fundera lite? Visst är tävlingar roligt, men knappast nödvändigt.Jag håller med dig om att delta i ridsport tävlingar inte är livsviktigt. Samtidigt gäller det att försöka hitta strategier att hålla både den mentala och fysiska hälsan igång. Att hålla en mindre tävling eller arrangemang där nödvändiga åtgärder görs för att undvika att folk samlas anser jag är helt ok.
Behöver man tävlingar för att hålla sin mentala och fysiska hälsa igång så ska man kanske fundera lite? Visst är tävlingar roligt, men knappast nödvändigt.
Ärligt nyfiken: Vad ska man fundera på? Om tävlingar och allt som kommer med det är en väldigt stor och viktig del för mitt psykiska välmående, vad menar du att jag ska fundera på nu när sånt ställs in och jag känner en osäkerhet och oro för hur mitt mående kommer påverkas på sikt?
Det kan ju inte förbundet styra över då det är träning men det borde väl gå att genomföra på att smittsäkert sätt.Är det tävlingsmomentet i sig eller går det lika bra med öppen bana eller pay and jump? För det finns ju mer än någonsin av det nu!
Det kan ju inte förbundet styra över då det är träning men det borde väl gå att genomföra på att smittsäkert sätt.
Jag läste inte det du svarade på så glöm mitt inlägg.Vad menar du?
Är det tävlingsmomentet i sig eller går det lika bra med öppen bana eller pay and jump? För det finns ju mer än någonsin av det nu!
Fast det är väl int främst sådana som tävlar på små, lokala tävlingar direkt.
Nja, pay and jump är väl bättre än inget men långt ifrån samma effekt som tävling.
På vilket vis?
På vilket vis?
Det är för enkla/basic banor jämfört med hur banbyggare brukar bygga på tävling.