Hihi, sant! Jag tänkte bara visa att jag förstår dig!Fast Max har väl gjort fler än 3 starter i livet kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi, sant! Jag tänkte bara visa att jag förstår dig!Fast Max har väl gjort fler än 3 starter i livet kanske?
Alltså Sigrids förra året, absolut! Men Max tycker jag att jag har tagit det rätt lugnt med?Din tävlingplanering med dina egna borde väcka rätt upprörda känslor om man bara kollar svart på vitt Resultaten talar ju dock ett annat språk.
Trillar in här och tar åt mig äran för hästen jag tävlade förra året (ja, och tre år innan dess men inte FT), han startade sin första fälttävlan med nya ägaren idag och vann 90-klassen med 44 starter i Mantorp .
Det var hennes ponny i P*?
Första? Har jag drömt att du skrev att han inte kom runt hoppningen på förra tävlingen i mantorp?
Det var hennes ponny i P*
Grattis! Han såg fin ut i terrängenTrillar in här och tar åt mig äran för hästen jag tävlade förra året (ja, och tre år innan dess men inte FT), han startade sin första fälttävlan med nya ägaren idag och vann 90-klassen med 44 starter i Mantorp .
Kul, då slå jag försöka hålla ögonen öppna. Om inte tävlingsförvirringen slår till och jag glömmer allt utom mitt eget...Haha! Bruce ska nog också till Botkyrka
Det fanns redan förra året men de bygger ut det ytterligare nu, jag var där i förrgår och de höll på för fullt.*KL*
Nu är det ju snart min tur, Botkyrka! De verkar ha byggt ett nytt vattenhinder, det ska bli kul att se. Men förhoppningsvis inte på alltför nära håll!
/Lady_S
Jag är så imponerad över hur mycket jobb de lägger ner på banan! Som alla FT-arrangörer lägger ner på sina banor! Och så glad att de gör det!Det fanns redan förra året men de bygger ut det ytterligare nu, jag var där i förrgår och de höll på för fullt.
Jag är så imponerad över hur mycket jobb de lägger ner på banan! Som alla FT-arrangörer lägger ner på sina banor! Och så glad att de gör det!
Vi jobbar på att hjälpa till att dela bördan, men har inte kommit längre än till Sugar Cup och Startfälttävlan. Än.
/Lady_S
Japp, om inget oförutsett händer.Blir det någon startfälttävlan i år?
Japp, om inget oförutsett händer.
/Lady_S
Det är svårt öht att hitta passande helger. Det ska ju inte krocka med mina tävlingar och inte med ponnyernas lagserier i hoppning.Hoppas det inte blir de helger jag är på bröllop, treårstest eller premiering. Alldeles för få helger innan november.
Det är svårt öht att hitta passande helger. Det ska ju inte krocka med mina tävlingar och inte med ponnyernas lagserier i hoppning.
/Lady_S
Förstår det! Jag tycker att vi ska införa fler helger på sommarhalvåret...
Framför allt en fyra-fem till i maj och några extra i september! (Juli-augusti är överskattade i min smak.)Förstår det! Jag tycker att vi ska införa fler helger på sommarhalvåret...