Jag har ett litet gäng
Haha ett litet gäng men om du har fler än en så är det ju betydligt större chans att du hamnar på bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett litet gäng
Alltså dubbelkollade, och preliminärt har jag en eller tvåHaha ett litet gäng men om du har fler än en så är det ju betydligt större chans att du hamnar på bild.
Alltså dubbelkollade, och preliminärt har jag en eller två
Jag har till och med tävlingsfri helg denna helgen. Inte ens groom. Jag har dock stallet själv så jag har inte så tråkigtAlltså vad är detta för lyxtävlande....
Jag har till och med tävlingsfri helg denna helgen. Inte ens groom. Jag har dock stallet själv så jag har inte så tråkigt
Stjärnhästen skötte sig ypperligt, det gick tom bra i dressyren! Däremot så var jag lite feg och drog också på mig tidsfel i terrängen. Jag tyckte att vi galopperade jättefort, men det gjorde vi visst inte. Såhär i efterhand så inser jag ju att jag säkrade upp lite för mycket inför hindren...Grattis @PrinceFair till fin placering! Väldigt nära vinst också ju
Hur gick det för er övriga i Botkyrka? Jag har inte 100% koll på vilka ni är
Bruce kom runt utan hinderfel i terrängen så nu är de klara för H100. Halkade dock ut från placering pga ett ner i hoppningen och lite för mkt tidsfel i terrängen.
Någon som har skvaller om hur 90-terrängen verkade?
Nu när det är klart att Bruce kommer till start blir det nog en tripp till Strömsholm
Tack!! Ja, lite retsamt att det var så små marginaler just denna gången, jag red verkligen så fort jag kunde i terrängen, utan att ta några idiotiska risker såklart... lilla häst är bara inte så snabb, så en sekund för mycket kostadeGrattis @PrinceFair till fin placering! Väldigt nära vinst också ju
Jag tittade lite och jag tycker att den är trevlig.Någon som har skvaller om hur 90-terrängen verkade?
Det där ser 1*-igt ut. Vi fotade lite på alla 1*-iga ekipage, jag lovar dock inte att fotona blev bra. Men är du intresserad så kan du nog få några..?Ja, vi hade alltså en underbar helg i Botkyrka
Lilla häst gjorde en avspänd dressyr på ~44 straff, hoppade super men hade som sagt ett jävligt onödigt nedslag på ett litet pinnigt räcke, pity! Låg i ledningen med 0.3 straffs marginal inför terrängen.
I terrängen försökte jag verkligen rida så fort det bara gick, men tyvärr tog vi en sekund () för mycket på oss på en annars felfri runda där allt kändes enkelt Så vi fick nöja oss med den blå rosetten... bästa placeringen hittills för lilla häst, jag är såå nöjd med honom
Jättefina tävlingar också med trevliga funktionärer och välbyggda banor, kul att komma till gamla hemmaklubben
Tack!Det där ser 1*-igt ut. Vi fotade lite på alla 1*-iga ekipage, jag lovar dock inte att fotona blev bra. Men är du intresserad så kan du nog få några..?
Och grattis förstås!
/Lady_S
Då ska jag kolla med mamsen.Tack!
Ja, det är den enstjärniga. Om vi fastnade på några bilder får du jättegärna skicka
Tack!!Grattis @PrinceFair !! Superbra gjort verkligen!
Hmm....bank och dike i början av 90-klassen gör nog att den tävlingen går bort för mig....har lite svårt för tävlingsplatser som har typhinder i början av banan, inte kul när man inte kommer igång med unghästarna.
Det minns jag från jag debuterade h100 och jag gick banvisning. Då berättade de att de hade lagt de tre svåraste/största hindren i början på banan för var man inte redo för klassen skulle man inte komma förbi hinder nummer 3. Var väl 2012
Så himla psykologiskt rätt tänkt. Not. Assholes. Såna banbyggare har ofta inte tävlat själva eller iaf inte på flera år eller så är de totalt misslyckade som ryttare.Det minns jag från jag debuterade h100 och jag gick banvisning. Då berättade de att de hade lagt de tre svåraste/största hindren i början på banan för var man inte redo för klassen skulle man inte komma förbi hinder nummer 3. Var väl 2012
WTF?!Det minns jag från jag debuterade h100 och jag gick banvisning. Då berättade de att de hade lagt de tre svåraste/största hindren i början på banan för var man inte redo för klassen skulle man inte komma förbi hinder nummer 3. Var väl 2012