Tävlingar 2016

Nu blev jag nyfiken, vilket hinder hoppade du fel på? Fel granhäck?

/Lady_S
Jordhögen när man kom tillbaka efter diket. Kan ha varit en häck på....

Alltså - jag visste verkligen att jag skulle hoppa den lilla men när jag kom där så såg jag bara den stora liksom och hade en så fin distans att jag inte alls var medveten om den andra. :o

Vi hade lunch efter det :rofl:

Hmm eller vänta.. Vilken bana var det? När hade vi lunch? Tiden går så sjukt fort.. Tror jag red ft sist på storebror grå 2012
Alltså hur många grå har du haft? En ljus, på Revinge. Kan inte varit innan 2013 för då var jag inte här

Alltså hur många grå har du haft? En ljus, på Revinge. Kan inte varit innan 2013 för då var jag inte här

Storebror grå
12096399_10153656457286797_3131485809295818226_n.jpg

Lilla grå ( som jag har nu) är lillebror till storebror grå

1934775_10153810904986797_6578236132175882720_n.jpg

Ljusgrå han har jag inte kvar, för mkt hopphäst över honom som aldrig gick ur, lämnade tillbaka honom för ett år sedan

12803218_10153982178546797_3388894659914159695_n.jpg

Då var det nog ljusgrå ändå.. Om inte storebror var väldigt ljus i slutet. Men tror jag har sett storebror också eller så är jag bara förrvirrad

Jordhögen när man kom tillbaka efter diket. Kan ha varit en häck på....

Alltså - jag visste verkligen att jag skulle hoppa den lilla men när jag kom där så såg jag bara den stora liksom och hade en så fin distans att jag inte alls var medveten om den andra. :o
Jo, de hade klätt in jordhögarna i granris och satt granris på bommen. Men kul att det gick bra! :) Typ... :confused:

/Lady_S

Då var det nog ljusgrå ändå.. Om inte storebror var väldigt ljus i slutet. Men tror jag har sett storebror också eller så är jag bara förrvirrad

Storebror bytte jag ut mot lillebror årsskiftet 2013-2014 så nä han hann aldrig bli särskilt ljus i min ägo.

Men det var nog ljusgrå för storebror behövde man aldrig morra på på själva banan för han stannade aldrig på hinder. Ljusgrå var fegare och mer försiktig så han fick jag morra på några tävlingar.

Storebror 2012 i gärds.. Glömde givetvis ett hinder där efter att ha stått på bakbenen i starten i en minut. Sista säsongen han gick ft så ljusare än såhär har du inte sett honom @Wilisia

599311_10151007763751797_942553186_n.jpg

Senast ändrad:
Nej och jag minns att du hade två och en var mycket ljusare än storebror.. Minns även att du hade en annan ryttare en sväng? Eller i alla fall anmält?

Det är alltid svårt att stoppa någon på banan med risk för sitt egna liv så man får vifta frenetiskt med sin röda flagga för respons.
På Eketorp sist delades det ut några Gula Kort pga. detta ofoget, blir det för många får man väl inte ens starta på ett ag va ?!?!

Det är alltid svårt att stoppa någon på banan med risk för sitt egna liv så man får vifta frenetiskt med sin röda flagga för respons.
På Eketorp sist delades det ut några Gula Kort pga. detta ofoget, blir det för många får man väl inte ens starta på ett ag va ?!?!

Får man två kort under ett år för samma sak blir du avstängd i två månader tror jag.

*KL*

Nu har jag provat att rida fel väg i terrängen också. :banghead: Jag fick rida klart banan, så det gjorde väl inte jättemycket, men ändå...

/Lady_S

*KL*

Nu har jag provat att rida fel väg i terrängen också. :banghead: Jag fick rida klart banan, så det gjorde väl inte jättemycket, men ändå...

/Lady_S
Vi ska alla den vägen vandra nån gång i vårt tävlingsliv! Min favvosysselsättning är att rida fel väg i dressyren....:arghh:

Vi ska alla den vägen vandra nån gång i vårt tävlingsliv! Min favvosysselsättning är att rida fel väg i dressyren....:arghh:
Det fick jag (förhoppningsvis, ska jag väl säga... :meh: ) vänja mig av med på den tiden då jag tävlade dressyr. Efter att jag hade ridit fel tre gånger i LC sa mamma "-Nä, nu skäms jag!" och gick... :D

På nåt vis känns det ändå mindre kostsamt att rida fel i dressyren än i terrängen. ;)

/Lady_S

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: ufot
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Tävling Angående fotografering på tävling. Hur fungerar det på de platser där ni har fotograf? Får alla skriva under någon form av samtycke...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 072
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar