Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag preliminärt med två, vill ha med en tredje men verkar inte vara någon som kan köra.... Sen ska @Krumelur medVilka kommer till Sporren i helgen?
Ja, jag hopptävlar dagen innan och vi har sisådär 20 hästar hemma som oxå vill matas och motioneras Det var inte så långt ändå.@Wilisia Kul! Kommer ni över dagen bara?
Jag och syrran kommerVilka kommer till Sporren i helgen?
Trollet var en riktig liten stjärna hos Sporren igår!
Lydig och fin i dressyren vilket gav lite knappt 66%
Sen i hoppningen var han jättefin men tittade till/blev lite överrakad i kombinationen så insprånget blev lite kort och han nådde inte fram utan fick klämma in ett extra och då föll bommen och en fick vi ett tidsfel. Men men, resten var jättebra.
Målet i terrängen var att ta oss runt felfritt på hinder för första gången på en bana vi inte tränat på förut. Mission accomplished! Han var super hela vägen runt! Lite blyg för publiken men superfin på alla hinder och possitiv och framme. Det blev en hel del tidsfel men det gick inte att rida fort i skogen i leran efter skyfallet och vi har ännu inte galoppen att rida in det sen
Live resultat från Falsterbo Hunting....eller inte.....:
http://www.longinestiming.com/#!/show-jumping/2016/1195/html/en/longinestiming/resultlist_N6.html
Nu började jag fundera på SM och Hovdala igen, står ju att det ska SM för både Senior, Junior och YR, men står bara om CCI*/** och CIC*/**, brukar inte Senior-SM vara 3*? Vilka klasser kommer SM-vara i egentligen?
Ja, lite väl äventyrligt även för min smak@PrinceFair
Jäklar vilket äventyr!! Tur att det gick bra!
Ja, lite väl äventyrligt även för min smak
Men nu har jag ju testat det här med att tappa bort häst i främmande land så nu behöver inte ni andra göra det