Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick ju iof för mig att tävla dressyr i fjol, LC och LB. Det var tydligen ett nytt program för mycket, jag fick göra ett avbrott på slutet i LB så att jag hann fundera på vart jag skulle. Det gjorde att jag kom tvåa istället för att vinna... Men det var bara på ett ställe och mamma var inte med. När jag tänker efter så red jag ju fel på andra dressyrtävlingen jag var med i också, också i andra klassen. Så jag brukar också rida fel, inser jag. Jag kanske ska börja plugga programmen som är på sommarens dressyrtävling redan nu, så kanske jag klarar två klasser utan att rida fel.Jag red 100 programmet 25 gånger förra året. Jag rider fortfarande nästan fel ibland
Jag medJag brukar kolla igenom programmet dagen innan
Jag också. Det funkar ju alldeles utmärkt att lära sig en hoppbana på fem minuter, så jag glömmer liksom bort att det tar längre tid när det inte finns färgglada hinder att ta hjälp av...Jag brukar kolla igenom programmet dagen innan
Jag missade tyvärr Bruce men efter >40 mm regn så var det minst sagt blött. Jag märkte dock inte av det men jag tog det också försiktigt, särskilt med flera omkullridningar innan jag startade.Bruce blev fö 3a i H100 i på Runsten nu i helgen, de ledde inför terrängen men tog det ganska lugnt pga lite osäkert underlag. Utslagsgivande terräng med 13 utav 31 som var Ute/Utg och bara två som red inom tiden. Verkar ha blivit en bra match med nya ägaren .
Jag missade tyvärr Bruce men efter >40 mm regn så var det minst sagt blött. Jag märkte dock inte av det men jag tog det också försiktigt, särskilt med flera omkullridningar innan jag startade.
F ö så debuterade fuxen fartpundare 100-klass idag och var också placerad, om hans matte bara kunde låta honom gå i det tempo han vill (fat chance med det underlaget ) så skulle han inte haft några tidsfel heller.
En ganska svår 100-bana som började knepigt för många med trakhenergrav som andra hinder och första vatten som tredje.
Bra tycker jag! Den hade svårigheter utan att vara oschysst. Ja, om man bortser från graven som hade alternativ.Hur var den 1* banan @Wilisia? Ja förutom den galet läskiga öppna graven som hör hemma på 1800 talet.
Ja, Runsten hade trevliga och inbjudande banor i 90 och CNC*, medan 100 var en katastrof.Låter ju helt galet... Hermanstorp hade ju iallafall en väldigt bra 90 och 100 klass.. Känns bra med tanke på de senaste diskussionerna om banor som mer rar bort förtroendet än stärker det.
Tur att jag inte ridit lätt klass på 100 år för jag hade ingen aning om att den var svår förrän det blev så mycket fel på den... Jag var mest bekymrad över underlaget!Ja, Runsten hade trevliga och inbjudande banor i 90 och CNC*, medan 100 var en katastrof.
Detta var hinder nr 2 hade passat bra senare i banan dock.
SköntTur att jag inte ridit lätt klass på 100 år för jag hade ingen aning om att den var svår förrän det blev så mycket fel på den... Jag var mest bekymrad över underlaget!
Ja, Runsten hade trevliga och inbjudande banor i 90 och CNC*, medan 100 var en katastrof.
Detta var hinder nr 2 hade passat bra senare i banan dock.