Tävlingar 2016

Gick H90-banan i Eketorp i morse och gud vad fin alltså :love: Ska göra ett försök att lägga upp bilderna på min blogg så kan man väl lägga in dem här. Så sjukt teknisk. Min sambo ska ha lektion för mig ikväll var det tänkt :D
Just Eketorps banor är nog bland de svåraste och tekniska jag sett, iaf. i södra Sverige och sen är det även kuperat.
Mycket bra helt enkelt :)

Är det någon som ska tävla i Strömsholm? Funderar faktiskt på att ta mig upp dit och kolla terräng på söndagen och sedan Dressyr-SM finalerna på måndagen :)

Alltså varje gång någon säger Skåne och kuperat i samma mening känner jag såhär:confused::meh::cautious: Men det är kanske för att jag är uppväxt här:
281487_10150752373620313_2128925_n.jpg

Äsch vet inte om det syns, men när jag red ut barbacka ramlade man av baklänges om man inte höll mantag. Sen håller ju Max med om att Eketorp är kuperat så jag ska inte säga för mycket..

Är det någon av er som planerar att åka till Flyinge i juni (5-6 juni)? Tänkte nog åka ner och kolla lite, i alla fall om vädret håller sig ok (dvs inte ösregn på tvären för då stannar jag nog hellre hemma, bekväm som man är). Andas lite fälttävlansatmosfär och släpa med mig kameran. Vore ju extra skoj om några av er tänkte starta :)

Nej, @fio kommer inte komma dit...hon kommer tänka ut nån ursäkt, skriva ihop en lång story om hur, varför osv osv men kommer inte komma till start förrän i augusti igen när jag sparkat tillräckligt mycket på henne!:devil:

Jag behöver inte skriva ihop någon story.. Jag har ingen lust bara.. Inte råd heller egentligen. min transport rasar ju verkligen ihop närsomhelst och jag kan inte köpa någon ny.. Suck

Jag behöver inte skriva ihop någon story.. Jag har ingen lust bara.. Inte råd heller egentligen. min transport rasar ju verkligen ihop närsomhelst och jag kan inte köpa någon ny.. Suck
Stackars dig. Jag susar förbi på vägen till Hermanstorp o sveper upp dig o din Grå springare!:D

I hear ya... Jag har just lagat bilen för 8000 och är nu på väg till tandläkaren som kommer kosta en ännu okänd (men definitivt hög) summa. :crazy:

I hear ya... Jag har just lagat bilen för 8000 och är nu på väg till tandläkaren som kommer kosta en ännu okänd (men definitivt hög) summa. :crazy:
Bilar ska bara subba o gå o inte kosta en spänn. Hatar såna utgifter! Och för att inte tala om tandläkaren! Men det löste jag för några år sedan genom att teckna ett sånt där avtal.

Bilar ska bara subba o gå o inte kosta en spänn. Hatar såna utgifter! Och för att inte tala om tandläkaren! Men det löste jag för några år sedan genom att teckna ett sånt där avtal.
Ja det är verkligen skittråkiga utgifter! Och Åke som skulle få en ny sadel. :(

Är det någon av er som planerar att åka till Flyinge i juni (5-6 juni)? Tänkte nog åka ner och kolla lite, i alla fall om vädret håller sig ok (dvs inte ösregn på tvären för då stannar jag nog hellre hemma, bekväm som man är). Andas lite fälttävlansatmosfär och släpa med mig kameran. Vore ju extra skoj om några av er tänkte starta :)

Vill du ha sällskap i bilen kanske en kan tänka sig följa med, förutsatt att hemtentan hunnit bli klar... :angel: :D

Jag har ett litet gäng ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: ufot
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Tävling Angående fotografering på tävling. Hur fungerar det på de platser där ni har fotograf? Får alla skriva under någon form av samtycke...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 072
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar