tavlingar 2009

H

hallonsylt

Hej!! Satt just och laste tavlingskalendern for nasta ar.
Det ar en del nya och det ar jattebra men jag undrar om sept rundown inte kommer att bli av eller om det bara inte ar satt nagot datum annu.
Positivt for nasta ar tycker jag ar att det inte ar sa mycket tavlingar som krockar och att det finns tavlingar fran mars till nov!!
Mvh en som hoppas att hastskrallet ska vara igang och tavlingsbar nagon gang nasta sasong

Sv: tavlingar 2009

hej!! jag hittade den på Srha:s hemsida. Om man ser under "tävlingar"
så står det "nästa år" och där finns det. jag vet ju som sagt inte om den är komplett eller om den ännu kommer att fyllas ut men det var mycket iskrivet redan nu:laugh:

Sv: tavlingar 2009

Det är ju mestadels utländska och quarter/paint-showerrna....WRAS tävlingar ligger ännu inte med där..

Så det kommer nog att bli ett späckat program nästa år!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Mandy och Diva fick prova pa "dock diving" for nagra veckor sedan nar vi var i Californien. Mandy hoppade bara i fran rampen som ar pa...
2
Svar
26
· Visningar
2 100
Senast: Lona
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 018
Senast: Corminta
·
Övr. Barn Har varit franvarande fran buke ett tag, men sa poppar det upp en fraga jag inte vet vem jag ska stalla den till, da atervander jag...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: vildros
·
Foder & Strö Hej, mitt varmblod har magrat sedan han gar pa losdrift, anledningarna ar manga men den framsta ar nog att han inte far fri tillgang...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: daphna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka