tävlar ni era ridtravar?

Sv: tävlar ni era ridtravar?

Är det dålig ton att föreslå att du söker själv, när du berättar att mina sökningar inte gav det resultat du önskat? :confused:

Men du kanske kan svara på frågorna jag ställde?

Krävs filmbevis även irl?
Krävs det oavsett vad det handlar om?
Oavsett ras och diceplin?

Visar du film som bevisar alla din påståenden?

Att man tycker det är kul att se filmer på fina hästar är ju en sak, men att ha tonen att kan folk inte bevisa det de säger så ljuger de, det är ju bara vidrigt och nedsättande!

Men ärligt driver du med mig nu eller?? Hur kunde denna tråden ens ta en sån vändning.
Jag kan söka på tuben hur mycket som helst men de är inte dom jag skriver med på buke.
Tjejen har skrivit massor om sin travare i flera trådar, jag ville väldigt gärna se för jag tycker de är kul med travare som är korrekt ridna.
Jag kräver inga som helst bildbevis och det skrev jag men jag vill se för jag är nyfiken och gläds åt andras framgångar.
Inte på något vis är jag vidrig eller nedsättande i mitt sätt. Visar ju bara hur du tolkar de jag skriver på fel sätt, tyvärr.
Jag påpekar ingenting varken om min häst eller min ridning, finns ett flertal kort på mig och min häst som visar att vi är långt ifrån färdiga. Men jag tränar för de är kul och jag älskar att klara utbildningen av min häst och genom de få framgångar de ger oss mentalt.

Att fråga om någon kan visa film är väl inte att kräva något? Det är väl upp till mig om jag vill tro på det som sägs eller ej.

Jag är väldigt säker på vad jag menar med det jag skrivit. :)

Ja, du tycker det är pinsamt med folk som lever i en fantasivärld och känner spontant att du inte kan tro på människor med travare om de inte har filmbevis, du har helt enkelt kommit på för många med lögner.
Och eftersom du tycker det är pinsamt med fantasivärldar så vill du gärna få ta personen ur den världen och in i verkligeheten, så du ska slippa pinsamheten?

Det är absolut din tro att få avgöra vad du tror på och inte, jag tycker bara tonen "bevis annars ljuger du" är otroligt otrevlig.

och jaag tycker det är pinsamt att ni inte kan hålla er till ämnet.

har ni nån film på något pinsamt? :o

Nej tyvvär har jag inte det, kan nog fixa det så fort jag kan, dock bara filmat med mobilkamera isf, har slarvat bort sladden till filmkameran >.<
Vi flyttar nu i april och har jag tillgång till ridbana så blir det nog bra, annars får ni nöja er med en halvtaskig film i en hage elr nått:p

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 166
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 851
Senast: Miiikaela_
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 333
Ridning Jag red på ridskola från jag var 6 till övre tonåren, under senvår och sommar red vi ofta uteritter, i alla gångarter. Man fick lära sig...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 069
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar