Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror ni; finns det något hopp om att kunna göra något av/med/utifrån/över (utan att det bara blir en stor svart blaffa!), eller är jag dömd att ha denna tingest på ryggen resten av livet? (Om jag inte lasrar bort den vill säga)
Jag är öppen för stilar och motiv, då jag inser att jag måste anpassa mig efter vad som "går"... Har varit inne på allt från realistiskt i gråskalor, stora blommor, mandala etc. Jag vill dock INTE ha döskallar, blod, zombies eller liknande! Tycker att watercolor och stora "blomsterarrangemang" är skitsnyggt och så även mörka skogar, lite mer "modern konstaktigt". Men som sagt, jag har nog inte lyxen att kunna välja så fritt. Jag vill iaf gärna att den kan få bli asymmetrisk, upp mot axeln och ner på armen
Finns det hopp och idéer?
Jobbar du på en studio? För visst bor du i Stockholm? Du behöver inte svara om du inte vill.@domesticus På vår studio hade vi nog sagt ja, det går! Något stort med mycket svart i, men motivet kan vara vad som helst egentligen, huvudsaken är att motivet är mörkt.
Jobbar du på en studio? För visst bor du i Stockholm? Du behöver inte svara om du inte vill.
Men åh nu blev jag riktigt nyfiken om var ju! Min sambo är nämligen också tatuerare.Ja och ja, det gör jag! Bara pyttelite och tatuerar inte, men kan lite om tatueringar i alla fall.
Funderar på att tatuera mig.
Ett minne över min gammelman - typ så stor som en gammal 5krona
Men vet inte var jag ska ha den? Vad det kostar?
sedan skulle jag vilja ha en kampfisk också...
Ok. Var gör det minst ont?Olika tatuerare har ju olika priser. Min har startpris på 1000 kr.
Beroende på hur minnet ska se ut, men jag gillar små tatueringar (symboler) på insidan av handleden. Gör nog lite ont att tatuera där, men man överlever :-) ...och får ett lyckorus efteråtFunderar på att tatuera mig.
Här är minimum 1000kr. Smärta är väldigt individuellt men i och med att den är liten och kommer gå fort så tycker jag inte du ska fundera över det.Funderar på att tatuera mig.
Ok. Var gör det minst ont?
Kikade också in i tråden då jag har en tatuering jag skulle vilja antingen lasra bort eller tatuera över. Har ni några tips på intressanta tatueringar? Är mest sugen på en enkel tatuering och inga blaffiga motiv. Bäst att försöka få bort den kanske?
Schysst!!!!!
Men åh nu blev jag riktigt nyfiken om var ju! Min sambo är nämligen också tatuerare.
Jag förstår! Ingen fara.Åh, förstår att du blir nyfiken! Det blir jag med Vill inte avslöja vart dock pga vill hålla mig lite anonym (om det ens går på internet idag), hoppas du förstår.
Jag funderar på att göra ett hjärta med namn och årtal som minnestatuering över min häst, den hamnar antagligen ovanför fotknölen.Funderar på att tatuera mig.