Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har tips på bra tatuerare i Göteborgs området? Vill göra en minnestatuering, med ett hjärta och ett namn och årtal under.
den blir kanske 10x10cm. räknas det som litet?Om den inte är så stor så kör ivory tower dropin många fredagar. De är skitbra alla (o alla tar inte nya kunder annars) och sjukt go stämning.
den blir kanske 10x10cm. räknas det som litet?
Jag har ju en som går på hela utsidan, från nedanför knät upp på höften, men det är ju inte samma sak som att ha en "mindre" på utsidan här är den iaf, helt nygjord.Jag börjar få en ganska bra bild över motivet till min nästa tatuering men har svårare med placeringen. Först tänkte jag göra en liten i nacken men nu blir den nog för stor för att jag vill ha den där. Funderar på utsidan av låret, ner mot knät nästan. Någon som har en där?
Jag har ju en som går på hela utsidan, från nedanför knät upp på höften, men det är ju inte samma sak som att ha en "mindre" på utsidan här är den iaf, helt nygjord.
Visa bifogad fil 16708
Det gjorde rätt ont vill jag minnas där vid vingen, men värst vid/runt knät och knävecket.Den var riktigt nice! Jag funderar på att sätta min typ där nedre delen av vingen/stjärtfjädrarna är. Hur var det att göra den? Jag har en tatuering över revbenen så har inte varit särskilt nervös för smärtan men fick idag höra att låret ska vara värre än revbenen...
Det gjorde rätt ont vill jag minnas där vid vingen, men värst vid/runt knät och knävecket.
Häftig!Min sleeve är äntligen klar!
Häftig!
Jag är så impad över denna så min nästa tatuering får bli hos henne! Så sjukt snyggTack! Hon är sjukt duktig tjejen som gjort den.
Jag är så impad över denna så min nästa tatuering får bli hos henne! Så sjukt snygg
Tur man bör i GöteborgHaha, go for it! Kan inte annat än rekommendera!