Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan verkligen inget om detta egentligen, så det är en ren och vild gissning, men det låter i så fall som att det skulle kunna vara din hudtyp? Speciellt med tanke på att det låter som att du tar hand om dem så bra. Har du pratat med någon tatuerare om detta?
Många på bilderna är ju nygjorda och då är de klart det ser väldigt fina ut.
Mina har dock inte bleknat speciellt mycket men det tror jag beror på bra läkkött och väldigt ljus hy. Så kan säkert vara din hudtyd som ställer till det.
Haha då har du tid att sparaÄr fruktansvärt sugen på en ny tatuering. En chestpiece... oroar mig bara för smärtan
Ska kolla upp mina finanser och samla mod. Min tatuerare är uppbokad till... september
Kikade också in i tråden då jag har en tatuering jag skulle vilja antingen lasra bort eller tatuera över.
Nyfiken, varför tatuerar man något man vet kommer sitta kvar livet ut ? För att sen ångra sig ?
"Under våren 2011 larmade kemikalieinspektionen att tatueringsfärger innehåller ämnen som är giftiga till den grad att de kan påverka arvsmassan. Av 31 undersökta färger vid en stickkontroll var det endast fem färger som inte överskred de rekommenderande gränsvärdena satta av EU. Det anmärkningsvärda är att i till exempel smink är det helt förbjudet att använda sig av cancerframkallande ämnen som bly eller arsenik men färgerna för tatueringar faller under helt andra lagar"
Nyfiken, varför ger du den infon som inte efterfrågats av någon öht?Nyfiken, varför tatuerar man något man vet kommer sitta kvar livet ut ? För att sen ångra sig ?
"Under våren 2011 larmade kemikalieinspektionen att tatueringsfärger innehåller ämnen som är giftiga till den grad att de kan påverka arvsmassan. Av 31 undersökta färger vid en stickkontroll var det endast fem färger som inte överskred de rekommenderande gränsvärdena satta av EU. Det anmärkningsvärda är att i till exempel smink är det helt förbjudet att använda sig av cancerframkallande ämnen som bly eller arsenik men färgerna för tatueringar faller under helt andra lagar"
Tänkte att alla som tatuerar sig kanske inte är medvetna om det.Nyfiken, varför ger du den infon som inte efterfrågats av någon öht?
Så du ville välsigna oss vilsna själar med lite upplysning? gå och mansplaina i dejtingtråden som du brukar istället.Tänkte att alla som tatuerar sig kanske inte är medvetna om det.
Har folket i den här tråden verkat som dom behöver din hjälp? Som att dom går till en "studio" i någon skitig källare hos någon klåpare och inte vet bättre?Tänkte att alla som tatuerar sig kanske inte är medvetna om det.
Just because you can, doesn't mean you always should..Tänkte att alla som tatuerar sig kanske inte är medvetna om det.
Tänkte att alla som tatuerar sig kanske inte är medvetna om det.
Inspo, någon? Visa bifogad fil 20891
I was just saying...Just because you can, doesn't mean you always should..
Lämnar tråden därhän...
Ditt bästa inlägg!I was just saying...
Lämnar tråden därhän...
Jag har fortfarande en löjlig nykärhetsfas med min äldsta tatuering. Den är ca decenniet gammal. Risken att jag skulle ångra mig känns minimal. I mitt fall är mina tatueringar väl genomtänkta, noga planerade och högst betydelsefulla. Vem är du att ifrågasätta vad jag vet och kan om vilka risker de kan medföra?Nyfiken, varför tatuerar man något man vet kommer sitta kvar livet ut ? För att sen ångra sig ?
Det känns inte som nålstick. Gå till en studio och be att få känna hur det känns först?Visa bifogad fil 23902
Denna funderar jag på att ha som tatuering, men jag är nålfeg