Jag börjar mer och mer landa i att jag ska tatuera mig! Efter typ 14 års velande
Jag har sett ut två ställen i min stad som verkar vara bra, och alla deras tatuerare verkar göra snygga saker men såklart i lite olika stilar. Jag är dock så dålig på det här med stilar och så, hur gör man liksom nu?
Kan jag gå till ett ställe och bara fråga vem som där? Så kanske de kan hjälpa mig avgöra vem av dem som passar till det jag vill göra?
Jag har lite inspirationsbilder på snygga tattos - kan man ta med det för att visa på ett ungefär vad jag är ute efter? Kommer vilja att tatueraren ritar ngt.
Ja!
Vissa studios har en som sköter alla bokningar och som kan vägleda dig till rätt tatuerare för det du vill göra! Så knalla in till studion du valt och säg som det är, du vill tatuera dig i stil med detta *visa referens bilder* men vill att tatueraren ritar upp ett nytt motiv och undrar om och när en passande tatuerare hos dem har tid! Förbered dig på en del väntetid, beroende på hur stort du vill göra och vad det är du vill göra!