R
Raderad medlem 6459
Men jisses . Själv har jag två men tänker att en hade varit lagom .Och fler kommer det bli Åtminstone för sju till är motivet mer eller mindre bestämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jisses . Själv har jag två men tänker att en hade varit lagom .Och fler kommer det bli Åtminstone för sju till är motivet mer eller mindre bestämt
Men jisses . Själv har jag två men tänker att en hade varit lagom .
Nej, jag bara känner mig inte som en person som borde ha två tatueringar . En hade varit coolt, två blir "tatuerad person" typ vilket jag inte alls identifierar mig med.Är det någon specifik tatuering du ångrar eller är det bara att de är just två stycken?
Nej, jag bara känner mig inte som en person som borde ha två tatueringar . En hade varit coolt, två blir "tatuerad person" typ vilket jag inte alls identifierar mig med.
Men det är ingenting jag ligger sömnlös över .
Oh ja .Aha, du tänker stereotypiskt kring tatuerade personer
Nu har min kompis börjat designa början på min sleeve, så nu ska jag börja leta tatuerare! Är det någon som har tips på bra studios i faluområdet?
Undrar också varför du inte kollar runt efter en tatuerare vars stil du gillar och ber den rita upp motivet? Många är väldigt duktiga på att rita men vet inte hur man designar en tatuering.Nu har min kompis börjat designa början på min sleeve, så nu ska jag börja leta tatuerare! Är det någon som har tips på bra studios i faluområdet?
+ @Chardonnay hon har designat mina andra så hon har vanan inne, så att säga nej men det är väl en blandning av att jag dels inte bor där jag ska tatuera mig än, och jag tycker att det är svårt att förmedla vad man vill ha via mail och telefon. Sen vet hon väldigt bra vad jag vill ha, och jag tycker väldigt mycket om det hon görAv ren nyfikenhet.. varför låter du inte tatueraren som ska göra den designa motivet?
Men alltså, vad snyggt!!! Tror jag blir inspirerad jag också, faktiskt
Tänker att en sleeve är ju en rätt stor grej och många sittningar. Jag är rätt säker på att en duktig tatuerare vill rita själv, dels för att veta hur arbetet ska läggas upp men dels för att kunna sätta sin egen prägel på den.+ @Chardonnay hon har designat mina andra så hon har vanan inne, så att säga nej men det är väl en blandning av att jag dels inte bor där jag ska tatuera mig än, och jag tycker att det är svårt att förmedla vad man vill ha via mail och telefon. Sen vet hon väldigt bra vad jag vill ha, och jag tycker väldigt mycket om det hon gör
Sen kommer jag ju självklart gå igenom den med tatueraren och vi kommer göra nödvändiga ändringar eller sånna grejer
Tänker att en sleeve är ju en rätt stor grej och många sittningar. Jag är rätt säker på att en duktig tatuerare vill rita själv, dels för att veta hur arbetet ska läggas upp men dels för att kunna sätta sin egen prägel på den.
Den eviga väntan.. Jag har väntat + 1 år som längst.. Men det är det värt!
Jo att det blir en del sittningar är jag med på, och jag har en plan som jag som sagt kommer sitta ner och prata med tatueraren om innan. Det jag gör med min vän är att ta fram en första skiss som jag gillar, så att jag är säker på att få med allt jag vill ha eftersom jag blir ganska nervös med nya människor och inte har det superlätt att stå på migTänker att en sleeve är ju en rätt stor grej och många sittningar. Jag är rätt säker på att en duktig tatuerare vill rita själv, dels för att veta hur arbetet ska läggas upp men dels för att kunna sätta sin egen prägel på den.
Kör på det som funkar för dig, det är din arm och din tatuering .Jo att det blir en del sittningar är jag med på, och jag har en plan som jag som sagt kommer sitta ner och prata med tatueraren om innan. Det jag gör med min vän är att ta fram en första skiss som jag gillar, så att jag är säker på att få med allt jag vill ha eftersom jag blir ganska nervös med nya människor och inte har det superlätt att stå på mig
I vissa fall kan jag tycka att en person med "bara en" tatuering kan se mer tatuerad ut än t.ex jag själv som har fler. Tror att motiven kan smälta ihop ibland och man blir lite blind när det är fler, medan ögat ser det ensamma motivet med en gång och kopplar tatuering.Oh ja .
Nämen jag kan inte riktigt förklara. Tror mest jag tycker en tatuering är coolare, på mig därå, än två. Typ.
Ja jag kan känna att en tatuering säger mer, är coolare, än fler. Kan dock inte rationellt förklara och OBS bryr mig inte om hur nån annan tatuerar sig.I vissa fall kan jag tycka att en person med "bara en" tatuering kan se mer tatuerad ut än t.ex jag själv som har fler. Tror att motiven kan smälta ihop ibland och man blir lite blind när det är fler, medan ögat ser det ensamma motivet med en gång och kopplar tatuering.