R
Raderad medlem 6459
Jaha, där ser man.Inte? Jodå, gjorde första strax efter jag hade fyllt 18 och har samlat på mig några stycken sedan dess.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, där ser man.Inte? Jodå, gjorde första strax efter jag hade fyllt 18 och har samlat på mig några stycken sedan dess.
Det tycker jag bäst att spåna med ett tattuerare. Det enklaste är ju att göra någon form av symbol där bokstäverna är invävda. Inte bokstav- symbol- bokstav, då ser det ju lätt ut att det är initialer.Stort behov av tips!
Ska tatuera min inom snar framtid och ska göra två bokstäver som står för första bokstaven i två namn
Dom ska vara bredvid varandra men vill inte att de ska se ut som initialer heller så vill ha nått mellan så man särar på bokstäverna eller hur jag ska förklara
Sant. Översidan av handen? Men det är kanske snyggast om man även har motiv?Det är två ord, långa ord. Finger går bort, dels för att orden inte får plats på finger, och dels för att det är för svårt att få bra tatueringar på fingrar.
Sant. Översidan av handen? Men det är kanske snyggast om man även har motiv?
Annars högre upp på låret, på framsidan s.a.s.?
Haha, man måste nog ha motiv också, och grym tattuerare..Ord på hand låter inge snyggt.
Mina lår är för feta, orden blir för små där.
//mvh sjukt petig person
Haha, man måste nog ha motiv också, och grym tattuerare..
Försöker komma på ställen som är "ovanliga".
(Ett ord på varje fots utsida? )
Har du själv fått en tanke om var du vill ha motiven?
Det är jättesvårt att bestämma plats, det är ju nästan halva tattueringen.Jag kommer bara på ställen där de inte fungerar, antingen pga andra tatueringar, för att de inte får plats eller för att det är ett fult ställe på mig. :P Eller ställen där det bara är fult.
Har bara en tatuering så har inget att jämföra med, men den är insida underarm, från handleden och lite upp. Gjorde inte så värst ont för mig, värst var nere precis vid handleden, men hade helt klart förväntat mig att det skulle göra mer ontHur ont skulle ni säga att det gör på typ insida underarm?
Skulle gärna vilja ha ett ankare också någonstans. Kanske ribsen. Eller ena armen men då har jag typ bara grejer på armen.
Jag har fått tatueringssug igen! Egentligen är det mest rädsla för smärta som stoppar mig.. Hur ont skulle ni säga att det gör på typ insida underarm?
Jag har en ide om motiv som jag länge velat göra på revbenen men vågar inte börja med något som troligen kommer göra jätteont. Har landat i att jag vill göra ngt på typ armen som ett första steg!
Asså min sambo har ett ankare bakom örat och jag vill inte ha likadant. Vill inte att man ska tro att vi gjort likadana som en pargaddning typ. Och åker vristerna har jag redan gaddningar...Beroende på hur stor/liten du vill göra den så; Bakom örat? Vristen? Höften? Eller revbenen som du är inne på?
Asså min sambo har ett ankare bakom örat och jag vill inte ha likadant. Vill inte att man ska tro att vi gjort likadana som en pargaddning typ. Och åker vristerna har jag redan gaddningar...
Tänker att den "måste" bli så stor om man gör på revbenen bara. Så himla veligt.
Meh! Det är ju bara att göra texten större då? Eller sätt den precis ovanför knät? Eller på en skinka? (Jag gillar rumptatueringar!)Mina lår är för feta, orden blir för små där.
Meh! Det är ju bara att göra texten större då? Eller sätt den precis ovanför knät? Eller på en skinka? (Jag gillar rumptatueringar!)
Haha ja det kanske jag skulle nämnt Nä men det blir kanske nice på revbenen. Jag ska tänka på det.Meh.. säg det då..
Men ne, ett ankare lite större än en 5krona tycker jag blir snyggt på revbenen, om du sätten den rätt