Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min senaste, nygjord på bilden. ☺
Que pasa @micaelathegreat ?
Jag bara funderar
@micaelathegreat jag vet att vi har en väldigt bra relation och sådär men jag tycker ändå att en tatuering av min feja, i riktig storlek såklart, på din rygg kan bli LITE over the top sådär. räcker med nåt mindre tycker jag!
Beror väl lite på vad du vill göra men jag har tatuerat mig hos Linda på Blackbird Tattoo, hon har studio på Redrum. Hon är väldigt duktig på neotraditional! Jag är väldigt nöjd med min som jag gör hos henne just nu!Är det någon här som har tips på duktiga tatuerare i Gävle?
Tusen tack! Ska kolla på hennes grejerBeror väl lite på vad du vill göra men jag har tatuerat mig hos Linda på Blackbird Tattoo, hon har studio på Redrum. Hon är väldigt duktig på neotraditional! Jag är väldigt nöjd med min som jag gör hos henne just nu!
Åh nej! Vad ska jag göra nu då?
Tack!! Min med!! Den är från när jag gifte mig . Hade varit hos frissan och allt, dagen till ära!(Snygg du är då! Favoritbilden på dig! )
Jag ser det!Tack!! Min med!! Den är från när jag gifte mig . Hade varit hos frissan och allt, dagen till ära!
På foten. Eller vertikalt längs ryggraden/nacken.Jag skulle behöva tatuera in två ord på min kropp. Tyvärr har jag ingen egentlig önskan om att ha ord på min kropp, men just de här orden behöver jag ha helt enkelt.
Frågan är då var dessa två ord ska sitta. Jag vill inte ha längs med underarmen. Inte över nyckelben eller över revben. Är inte överdrivet förtjust i mina överarmar så där känns inte så lockande heller.
Någon som har förslag på lite mindre vanliga varianter som jag kanske inte tänkt på än?