Tatueringstråden, del 4

804611_10205583378519501_292944190_n.jpg

Denna med vissa modifikationer ska upp på min överarm den 24/3! Skissen har jag gjort själv, men har bett min tatuerare att fixa till den så att den matchar min andra tatuering :love:

Jag skulle behöva tatuera in två ord på min kropp. Tyvärr har jag ingen egentlig önskan om att ha ord på min kropp, men just de här orden behöver jag ha helt enkelt.

Frågan är då var dessa två ord ska sitta. Jag vill inte ha längs med underarmen. Inte över nyckelben eller över revben. Är inte överdrivet förtjust i mina överarmar så där känns inte så lockande heller.

Någon som har förslag på lite mindre vanliga varianter som jag kanske inte tänkt på än?

Jag skulle behöva tatuera in två ord på min kropp. Tyvärr har jag ingen egentlig önskan om att ha ord på min kropp, men just de här orden behöver jag ha helt enkelt.

Frågan är då var dessa två ord ska sitta. Jag vill inte ha längs med underarmen. Inte över nyckelben eller över revben. Är inte överdrivet förtjust i mina överarmar så där känns inte så lockande heller.

Någon som har förslag på lite mindre vanliga varianter som jag kanske inte tänkt på än?
På foten. Eller vertikalt längs ryggraden/nacken.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 074
Senast: _Elly_
·
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp