Oj, det lät ju spännande, recept?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, det lät ju spännande, recept?
https://fredriksfika.allas.se/saffransdrommar/Oj, det lät ju spännande, recept?
Inte ett svar du vill ha, men vilka fina!Hur vet man att kakor är klara?
Det står såklart en tid men det kan ju variera...
Visa bifogad fil 61853
Tack, de blev superfinaInte ett svar du vill ha, men vilka fina!
Har också bakat dom kakorna. Blev också lite besviken på smaken men gå ska roliga att göra.Tack, de blev superfina
Tyvärr inte supergoda men helt okej, blev lite bitter chokladsmak... fick tips från någon tidigare i tråden
Visa bifogad fil 61856
Åh, ja, besviken var ordet. Så pepp och så fina och sen bara ”Jaha?”Har också bakat dom kakorna. Blev också lite besviken på smaken men gå ska roliga att göra.
Förra julen såg jag ett recept och köpte en burk kondenserad mjölk och blockchoklad. Sen blev det aldrig av att jag gjorde det jag tänkt. Och nu vet jag ju inte vad jag tänkte göra .
Vad gör man av sånt, fudge?
Jag har haft mitt årliga pralin- och julgodisbak. Lika roligt, frustrerande och gott som alltid.
Försökt pröva på nya sätt att måla pralinerna samt nya smaker blandat med några favoriter från tidigare år.
Lakritskola med havssalt:
Saffransfudge:
Rocky Road:
Omgång 4 med bullar i år:
Tetryffel:
Pepparmynta:
Viol:
Polka:
Jordnötsgianduia:
Lakrits- och halloncrisp:
Saffran:
Salmiak:
Jag gav mig också på dessa, vet inte hur många gånger jag gjorde om de där stängerna först, inte riktigt bra när mördeg blir för arbetad.Tack, de blev superfina
Tyvärr inte supergoda men helt okej, blev lite bitter chokladsmak... fick tips från någon tidigare i tråden