Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I magen, där håller de bäst tycker jagPå det spåret, hur sjutton förvarar ni småkakor? Jag vet inte vad som felar men jag tycker mina blir mjuka fort alldeles oavsett hur jag förvarar de.
Jag är beredd att hålla med, men det är inte min mage Förr brukade jag dumpa kakor på syrran, där hamnade de i hennes mage, men det var innan jag lärde mig gilla småkakor och innan hon började banta. Nu testar jag plastburkar, plåtburkar, keramik, glas, påsar... Inget tycks funka så braI magen, där håller de bäst tycker jag
(brukar även förvara dem i vanlig kakburk av plåt, men som sagt, de brukar inte stanna där så länge )
Hur länge tänker du att du ska förvara dem? Tycker de brukar hålla sig bra i 2-3 veckor iaf i plåtburk, håller lite längre i glasburk upplever jag, men inte jättestor skillnad. Småkakor verkar vara lite av en färskvara och svårt att hålla längre än någon månad utan att de bli mjukaJag är beredd att hålla med, men det är inte min mage Förr brukade jag dumpa kakor på syrran, där hamnade de i hennes mage, men det var innan jag lärde mig gilla småkakor och innan hon började banta. Nu testar jag plastburkar, plåtburkar, keramik, glas, påsar... Inget tycks funka så bra
Ingen aning, tills de är slut bara Nej men nu är det väl mest till jul i första hand.Hur länge tänker du att du ska förvara dem? Tycker de brukar hålla sig bra i 2-3 veckor iaf i plåtburk, håller lite längre i glasburk upplever jag, men inte jättestor skillnad. Småkakor verkar vara lite av en färskvara och svårt att hålla längre än någon månad utan att de bli mjuka
Jag brukar suga ut luften ur plastpåsar Men ja, frysen kanske är bäst!@gul_zebra Jag tycker mindre plastpåse (så det är inte en massa luft) eller i frysen, de tinar på ett kick. Jag dricker alltid te till och tycker det är tillräckligt tinat för att det ska hamna i magen när mitt te är klart.
Jag bakar inte själv men mamma, mormor och farmor förvarar kakor i burkar med smörpapper mellan lagren och de har brukat hålla sig fina.Jag brukar suga ut luften ur plastpåsar Men ja, frysen kanske är bäst!
Mamma har bakat mängder av småkakor så länge jag kan minnas och hon förvarar dem alltid i burkar i frysen, med bakplåtspapper mellan lagren.På det spåret, hur sjutton förvarar ni småkakor? Jag vet inte vad som felar men jag tycker mina blir mjuka fort alldeles oavsett hur jag förvarar de.
Ja för någon som är det minsta pysslig av sig (vilket jag alltså inte är) är det säkert busenkelt! För mig var det rätt svårt att få till, långt ifrån alla blev som de på bilden Men en kul utmaning och de blev väldigt goda! Jag tänkte öva lite mer för att sedan förhoppningsvis kunna ge bort ett gäng till lite olika familjemedlemmar i julklappGud ja! Det såg ju görenkelt ut, får ta och testa nån dag. Tack!
Jag har en gammal plåtlåda jag brukar ha kakor i brukar fungera bra!På det spåret, hur sjutton förvarar ni småkakor? Jag vet inte vad som felar men jag tycker mina blir mjuka fort alldeles oavsett hur jag förvarar de.
Vilken stoooor kaka!
vad eh är det?
räknat fel på antal dl mjöl?Dessa
https://www.koket.se/chocolate-chip-cookies
Slående likhet... de blev dock snyggare förra gången jag bakade dom.
räknat fel på antal dl mjöl?