Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, har du kvar receptet på den och vill dela med dig?
Jag hade gjort en tjinuski-paj med lingon och vispad creme fraiche till! Det här receptet: https://www.ica.se/recept/lingonpaj-med-tjinuskisas-691319/ fast en lägre och lite större pajform än receptet anger, så den blir tunnare. Räcker absolut till 8-10 pers. Söt kola med mycket syrliga lingon
Absolut dagen innan! Den ska vara kallFunkar den här att göra dagen innan tro eller ska såsen helst vara varm och nygjord?
Blir så nyfiken! Menar du att de inte hade den färdiga påsen ”brödkryddor” eller att de inte hade tex anis, fänkål och kummin?Morgonbröd! Fick bli med vörtkryddor då de inte hade brödkryddor på min närmaste affär
Visa bifogad fil 44209
Blir så nyfiken! Menar du att de inte hade den färdiga påsen ”brödkryddor” eller att de inte hade tex anis, fänkål och kummin?
Mga utav de blandningarna är just bara anis och fänkål. Vissa har även lagt till kummin. Jag rekommenderar att köpa dem separat och pröva dig fram till olika kryddningar. Pomeransskal är också gott! Bröd enb kryddat med kummin tycker jag är supergott! Det blir väldigt mkt roligare när man kan variera sig lite samt pröva sig fram till bästa smaksättningarna.Precis, den färdiga påsen jag tänkte aldrig på att kolla vad den egentligen innehåller, haha.
Visa bifogad fil 44324
Födelsedagstårta till mannen i familjen! Gick all in på en godistårta, mjölkchokladfluff och hallonbåtsfluff inuti