Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har köpt några nya tyllar så var tvungen att testa dem. Blev mycket populära på jobbet idag och jag är helt nöjd med resultatet för att ha testat dem för första gången.
Visa bifogad fil 32539
Åh, så fina
Förstår att de blev populära!
Var hittar man sådana tyllar?
Sockerkaka eller liknande mjuk kaka som ändå är relativt stabil känns som enklaste sättet att få fram detaljerna i formen tänker jag Jag brukar sällan lyckas så bra, men har bara formar i plåt så tror att chansen att lyckas med en silikonform är betydligt större!Köpte en jättesöt silikonform på Ica igår med hästhuvudmotiv. Skulle vilja baka ngt som gör att man ser alla detaljer från hästhuvudet i den men vet inte vad. Har inte bakat på många år men tycker det är väldigt roligt. Kom gärna med förslag och recept
Du har möjligtvis inget recept på den?Gjorde en slags mördeg-kola-chokladkaka med havssalt igår, blev riktigt god pga barn hann jag inte med att spritsa ganachen innan den stelnade lite för mycket, så det blev lite bökigt mot slutet
Visa bifogad fil 34144
Gjorde mördeg utifrån ett recept på Tasteline, kola från en kladdkaka med kola från Fridas bakblogg (finns länk till recept tidigare i tråden tror jag, bland mina inlägg) och chokladganach på 200 gram choklad och 1 dl grädde. Vill du kan jag skriva ner hur jag gjorde imorgonDu har möjligtvis inget recept på den?
Det får du jättegärna göraGjorde mördeg utifrån ett recept på Tasteline, kola från en kladdkaka med kola från Fridas bakblogg (finns länk till recept tidigare i tråden tror jag, bland mina inlägg) och chokladganach på 200 gram choklad och 1 dl grädde. Vill du kan jag skriva ner hur jag gjorde imorgon
Jag gjorde dessa i förrgår och de blev sååå mumsiga!Någon som har ett bra recept på American cookies?
Mördeg: https://www.tasteline.com/recept/mordegskakor/Det får du jättegärna göra