Har några påsar fryst rabarber från i somras som jag funderar på vad jag skulle kunna göra med. Är det någon som har tips på något enkelt att baka? Är helt nybörjare i köket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har några påsar fryst rabarber från i somras som jag funderar på vad jag skulle kunna göra med. Är det någon som har tips på något enkelt att baka? Är helt nybörjare i köket.
Totally agreegoogla rabarberkladdkaka, väldigt gott!
Smulpaj! Blanda frysta jordgubbar med rabarbern och strössla vit choklad innan smuldegen smulas överHar några påsar fryst rabarber från i somras som jag funderar på vad jag skulle kunna göra med. Är det någon som har tips på något enkelt att baka? Är helt nybörjare i köket.
Nu var det här ett litet tag sen men bjuder på en bild av kladdkaka jag gjort då!Ingen som har bakat och kan tänka sig lägga upp lite bilder?
Är sjukt gottesugen.
Sitter på tåget, det var precis vad jag behövde!Nu var det här ett litet tag sen men bjuder på en bild av kladdkaka jag gjort då!
Visa bifogad fil 38333
Nu var det här ett litet tag sen men bjuder på en bild av kladdkaka jag gjort då!
Visa bifogad fil 38333
Det är ett helt suveränt recept faktiskt så jag ska fixa det när jag kommer hemRecept!!
Jag bakade efter det här receptet härom veckan - så galet goda och perfekt om en ”råkar” få överblivna bananer. Tyvärr försvann muffinsen innan jag han fota mina egna skapelser men dom såg typ ut som i receptet ändå så
https://blogg.amelia.se/lindalomelino/2014/02/06/bananmuffins-med-choklad-och-smuldeg/
Vilken otur!Hm.. jag som har exakt tre mycket mogna stora bananer hemma.....
Nu var det här ett litet tag sen men bjuder på en bild av kladdkaka jag gjort då!
Visa bifogad fil 38333
Åh sånt är så himla himla tråkigtEtt försök till biskvier i långpanna... Det gick sådär eftersom mandelbotten inte hade blivit tillräckligt gräddad trots att den nästan fått för mycket färg på ovansidan
Men det ser jävlar i mig gott ut!Ett försök till biskvier i långpanna... Det gick sådär eftersom mandelbotten inte hade blivit tillräckligt gräddad trots att den nästan fått för mycket färg på ovansidan använde Roy Fares recept på biskvier med dulce de Leche.
Visa bifogad fil 38498
Ja det såg verkligen jättegott ut @TrottMen det ser jävlar i mig gott ut!