Tärnsjö-sele???

Burza

Trådstartare
Är den värd sina pengar?
Finns det någon här som kör med Tärnsjös ponnysele?
Ska tillägga att jag har en A-ponny.
De andra som jag kikat på är Börjes sele från Holland och shettis-shoppens giggsele.
Är det någon som använder de selarna här?
Jag har köpt en begagnad Roslagsrockard (tidigare inlägg) och måste därför ha en bra passande sele.
Har sålt en enkelrockard och har 2 bröstselar till salu för att "finansiera" en LITEN bit av mina inköp...

Börjes-selen från Ideaal är mycket prisvärd.

Gillar du inte att putsa så rekommenderar jag syntetselarna från www.cliffords.se

Bara att stoppa i tvättmaskinen och hänga upp på tork :-)

Nu har jag beställt en ponnysele från Tärnsjö.
Tärnsjö selen går att köpa i "delar" vilket jag kommer att tillämpa.
Jag köper selen (däckel, brösta, draglinor) nu och ska sedan köpa till huvudlag, baksele och tömmar när ekonomin tillåter det!
Ett rätt smart alternativ då jag har gammalt att använda så länge...
Hoppas den kommer på måndag... ska spana efter postbilen hela dan...

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 364
Senast: Petruska
·
R
Körning Hejsan! Jag skall ta upp körningen med min häst igen och helt enkelt börja om från början då hon ej är korrekt inkörd samt har dåliga...
2
Svar
23
· Visningar
9 599
Islandshäst Hej, Har en söt liten isisdam på 4 år hemma som jag har planer på att köra in. Familjen har tidigare sysslat med trav så jag har bra...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: Flaekja
·
Trav Jag tror att jag har lagt den här tråden lätt, annars får den flyttas och ni skälla på mig ... :D Till saken! Jag känner ett par, som...
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama