Tappat muskler

Sv: Tappat muskler

Såg inte heller något i avföringen. Symtomen var tappade muskler, trötthet och sedan hostan..

Bor bredvid granngården, så det är gjort på ett ögonblick att köpa ett sånt i väntan på vet. tiden!

Mask har jag faktiskt inte funderat över!

Har inte sett någonting i avföringen, men det skadar ju absolut inte att undersöka saken, tack!

Syns inet alltid i avföringen. När min hund hade hakmask så såg jag inget i avföringen. Man tog ett avföringsprove ftersom avföringen had eanorlunda konstistens och hunden inte var riktigt lika pigg som vanligt. Var dessutom konstant hungrig

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
594
Senast: Milosari
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 076
Senast: Roheryn
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 490
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka