Tappar man!

C

Cleooo

Jag har en häst som tappar jätte mycket man!

När jag sitter upp brukar jag hålla i manen med en hand och när jag har gjort det följer stora tofsar av man med... :crazy:
Har verkligen ingen aning om vad det kan vara!
Började för kanske en månad sen. Kan det ha med pälsfällning att göra? Att manen helt enkelt sitter lösare? Eller kan det vara någon brist på något?
Någon som vart med om nått sånt?

Fia :banana:

Sv: Tappar man!

Det kaqn vara svampangrepp i manen,då trillar den av med rötter och allt när man tar i stråna. Är den mjällig i manen? Upplever du att den tycker att det är skönt när du kliar honom imanen somom det kliar på honom?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 580
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 867
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 647
Senast: Whoever
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 919
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka