Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag tappat den där jag har tillgång till rinnande vatten sköljer jag. Åker den i backen ute och Liten "verkligen" behöver den så suger jag av den. Försöker dock undvika det så långt det är möjligt men hellre en avsugen napp än en kinkig unge!
Sköljer av den.
Är oerhört tacksam att jag sluppit napp till min son, ser på kompisar att deras barn blir otorligt ledsna när det inte finns någon napp i närheten alternativt när dom tappat nappen. Nej, det är inte därför som sonen inte använt napp. Han har helt enkelt inte velat ha varken napp, tumme eller snuttefilt.
Min son däremot har både napp, tumme & snuttekanin...
Ja, och inget är fel
Har fått påpeka flertal gånger för fröknarna på dagis när sonen var liten att han inte använde napp eftersom dom tog för givet att alla småbarn använder napp. Vissa vikarier gav sonen en napp vid vilan - ända tills jag fick reda på det
...frågan är hur mkt det hjälper mot bakterier mm (Dock har ju nöden ingen lag).
Man kan alltså välja att inte vänja sina barn vid napp?
Man kan alltså välja att inte vänja sina barn vid napp?
Det beror på hur stort sugbehov barnet har. Har barnet ett stort sugbehov så är risken stor att de tex suger på tummen (eller har napp).