Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fundersam skrev:Vad jag lärt mig så är anlagen för skimmel och konstantskimmel inte riktigt samma sak, antingen är man skimmel eller inte, och om man är skimmel så blir man antingen avblekbar eller så blir man det inte. Dvs anlaget för avblekninge är en egen liten grej.
fundersam skrev:Jag fattar faktiskt ingenting av ditt inlägg Vart menar du att Tap In;s skimmelfärg kommer ifrån om det nu enligt dig inte kan komma från skimlarna i hans bakgrund?
fundersam skrev:Frågan från början löd ju vart Tap In fått sitt skimmelanlag ifrån! Skimmelanlaget måste ju komma någonstans ifrån likaväl som anlaget för ej avblekning kommer någonstans ifrån. Mig veterligen så kommer hälften av arvsanlagen från mamma och hälften från pappa och när man sätter ihop dessa två så händer det saker. Dessutom var inte frågan ställd till dig.
fundersam skrev:Jag skrev ett svar till användaren evis om att jag inte hajjade ett dugg om vad hon pladdrade på om och som du sedan svarade på, vilket verkar lite ologiskt för mig! Det kan ju inte vart så j-a underligt om man nu inte är en riktig tjurpuppa och besserwisser, vilket verkar stämma in på dig