Sv: Tanter och gubbe traden part 7
Grunnar också på det här med sjukvårdsgrejer. Titta i plastbackarna som står staplade intill din frys. Jag tror kanske att jag sorterade sådana saker i en av dem.
Låter underbart med pubkväll. Ha så trevligt Tajger
Jag kommer nog att däcka i soffhörnet efter ett halvt glas vin i kväll. Arbetsveckan har varit dryg och jag fick jobba över nästan en timme idag eftersom en ambulans
jag beställde ut behagade dröja 2½ timme. Usch. jaja, den kom till slut och jag fick gå hem, men då orkade jag inte lätta rumpan från kontorsstolen, min snälla arbetskamrat hämtade kaffe åt mig och så blev jag kvar en stund extra till
Nu har jag mockat och tagit en miniprommis med lilla hästen. Puss på mulen, och så fick det vara bra för idag.
Någon mer än jag som blivit grundlurad i dag då? När jag var på jobbet och rattade runt som mest stressad plingade det till i telefonen. Jag fick ett sms av femtonåriga Amelie, som jag absolut inte väntade mig svar på någon som helst fråga från.
"Haha, okej jag sitter på bussen nu men hör med honom du. Det är i morgon som jag och Linnea drar till Anton och tar piercing, hänka?? Säg inte till någon bara Kram"
Jag gick ju igång på direkt och svarade henne direkt att vill man hålla saker hemligt för sin mamma kan man ju kolla vart man skickar sina sms. Strax efter kom svaret från dottern, som jag skulle dö av skam när hon upptäckt att jag fått det där meddelandet.
"April april" Skitunge! Jag gick på den totalt