TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

sa jag gick och la mig vid 7 eller sa, kroppen ville inte mer.. och jag sov, 5 timmar.. och nu ar jag uppe och hur pigg som helst.. tydligen fungerade pillret.. usch jag tycker inte om pillertagning, men ar tvungen till ibland..
forstas har jag nu daligt samvete nar jag ser era fina hus och stall.. nastan sa jag vill cancellera tantcampen da mitt lilla torp pa 53kvadrat inte har ngt att satta emot lyxvillorna.. och inte har jag nagra mobler heller.. inget pa vaggarna .. sen stallet/en skall vi inte prata om.. det behover malas donas och fixas.. Men det gar alldeles for sakta.. Hela stallet maste malas, in och ut.. fargen flagar pa fonstren, ett fonster fattas det innerglas och det maste fixas.. Ja det finns att gora. Men ni har det sa fint alla.. Jag ar for vinglig att klattra pa stege just nu men skall banne mig hanga upp mina alg gardiner i koket och ta ner julgardinerna.. Sen blir det blomsterhandeln for lite begonier..Om de har kommit annu..
Tempen ar kall, hela -19 har och har laddat upp i spisen igen. sa det sprakar och puttrar och varmen sprider sig.

Cho, tack for magnesium.. pm uppgifter och jag sander moolah.
Gubbe: du far ha grannen att ta dig en bild i spetsbyxor.. det vill jag ocksa se. Klipp naglarna forst dock, en fransk manikyr ser nog inte sa bra ut med keps..

Grodis, varfor ar du ett lik? allt ok?? hur gar det med magen? har den vaxt ngt? Min har borjat sparka lite och mamma palle tycker inte alls om det. lol..

Carre, du kan lana en hast, da behover du inte spendera en massa pengar.. haha..

Pinto hur ar din kropp? har den lakt ihop ngt fran vurpan? Jobba inte ihjal dig, ngn losning pa tantcampen annu?? hoppas du kan komma..

Jag har sakert glomt flera stycken och jag laste igenom alla 7 sidorna sedan tidigare i afton, men yep ar ju lite senildement sa..

Kompis kom aldrig med mat (och snat) sa det blir en ny trip med valdemar till vagen i morrn.. han ar for go den, sa lurvig och barbacka varmer han andan ocksa..

Och for den som vill se min sangkamrat, har jag postat en bild of min EmmaKisse pa gruppen.. Gubbe du MASTE ta dig dit.. skaffa ett nytt konto.. inte svart..

Nattis igen alla

jaha då kom sambon hem... i väldigt dåligt skick. Jag blir så ledsen och förbannad. Har man familj får man förbanne mig ta lite ansvar. Inte kommer jag att sova nåt inatt. Men jag måste tillägga att det absolut inte hör till vanligheterna. Men vars går gränsen för att det är farligt? Jag har ingen aning. Jag är inte van att det inte dricks med måtta.

Tack för att du frågade ,nepp har inte läkt ska på undersökning i veckan som kommer.
Nepp ingen lösning angående campen än så länge,kort om folk på jobbet dessvärre,vi får väl se hur det går.

tack, jag började känna mig ensam på nätet. Men jag har vikt allt tvätt jag hade. :)
Sambon verkar ha somnat mer på riktigt nu så jag kan nog snart krypa i säng. Men han ligger på hallgolvet utanför toan så han kommer att ha ont i kroppen imorgon. Rätt åt han. :devil:
Sen har jag pratat mer med honom och han hade tydligen spytt på festen innan dom for så han har börjat nyktra till. När jag inte visste innan så är det ju supersvårt att veta om han skulle bli fullare innan han nyktrade till så att säga. TACK och Lov så dricker han normalt sett väldigt lite.

Senast ändrad:

Japp då kommer han säkert ha ont imorgon för att inte tala om vilken baksmälla han kommer att ha.Men förstår dej att du var orolig innan du fick läget klart för dej.

ja, jag tror rent av jag ska ta och lägga mig med en bok nu, det ska nog inte vara nåt problem. Lillan lär väl vakna vid sjutiden och jag antar att det blir jag som får kliva upp...

Joo det får du nog räkna med att det faller på din lott större delen av dagen.Men varför inte köra igång dammsugaren tidigt:devil:

Då är det ju def. läge för att hon vill rida totto,härligt uppvaknande för honom att ha dottern hoppande på magen:devil:

Senast ändrad:

Förstår dej ,de är goa när de är små,en annan får ju vänta tills man får barnbarn:)

Godmorgon på er!

Ja,du Pinto, sover väl vid det här laget,eller är på väg iallafall!
Hoppas sömnen blir god!

Maiagull,stackare! Fy så hemskt att ha nån som är så berusad att man inte vågar sova av oro! Å så har ni småbarn oxå...!
Hoppas du fick sova lite iallafall,för sambon lär inte vara så alert idag...:crazy:

Här är såååå kallt! Vet dock med säkerhet att jag knäppte på elen till vattnet igår kväll,så det bör funka iallafall!
Ska strax masa mej ut till pållarna,en kopp java till behövs dock!

Ha en bra dag alla!

Godmorgon själv. Ja jag och dottern är vaken nu och en skämsig sambo har vaknat, bett om ursäkt och somnat om.
Men inte ska han få sova hela dan inte, vi ska uppvakta hans mamma som fyller år idag. Hirrhirr. Det är nog precis det han helst vill göra idag...

Och svinkallt är det också, vi har minus 28.

Fy vad kallt!! Ni slår oss med hästlängder!
Nu vaknar solen här,skönt! Ser ut att bli en fin dag!

Uppvakta lilla mamma??? Idag?? Nä,vill han knappast!
Men,men,han får bita ihop.....:D Jag skulle dock inte vilja vara i hans kläder..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
121 200
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
128 464
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
143 556
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar