Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5
Det är ju inte så dumt. Var väldigt länge sedan jag var ute
Får nog försöka att släpa mig ut i verklig livet någon gång framöver, får väll bli jurassic då.
Kan tänka mig varför du rider själv i dina spetsbyxor, vaxade ben, långa naglar med naglack Antar att folk undrar lite när du tar dig ut på din springare
Ok, jag jobbade på en baldakinen restaurang när jag var 17-23.
Dansbanden övade på samma låt hela eftermiddan så till slut kunde man alla låtar, vare sig man ville eller ej
Finns det dansbandsställen nu för tiden?
Hästmänniskan
Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.